vrijdag 11 februari 2011

Ik heb het gehad, rot op......



 Sinds kerst heb ik me nieuwe camera. Echt een prachtig ding de FuijFilm Finepix SD2100 HD
Nee echt prachtige foto's en Full HD filmpjes kan je maken.
Moest eerst weten hoe het werk en dat is met de foto's gelukt. Maar nu heb ik weer een probleem met die filmpjes.

Ik heb me Sheabutter, Moister en Sealen en een review filmpje al 3 weken in me camera zitten en pc.
Al 3 weken probeer ik die filmpjes te maken te bewerken en te uploden bij Windows Movie Maker of Picassa. Maar die programma's herkennen die bestanden niet. Ik zie die pokke filmpjes gewoon zo in " mijn video's  " staan maar ik kan ze niet bewerken !!!!!
Ik kom er achter dat ze MPEG bestandjes zijn en die moet ik gaan converten of soortoe dingens doen naar WMV bestandjes. Ik zo blij dat ik eindelijk weet wat er aan de hand.

Gelijk aan de slag is de kwaliteit van die filmpjes heel erg omlaag gegaan en de overgang van een scene naar een andere scene daartussen hapert dat ding steeds.

Neen ik ben moe
me werie
Ik heb het gehad
Laters Zeytins

P.S
Heb je een tip voor mij please, pleeeeeeaaase laat het achter -xxx-

6 opmerkingen:

  1. Ik durf niet eens te lachen. Maar die pic is wel funny zo naast je verhaal! (LOL)

    Mail je hierover, ken denk ik wel iemand!

    xxx,

    D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. D je mag lachen echt
    het is toegestaan
    Ik voel me precies zo als degene op die pic (lol)

    Je gaat me zo happy maken als het lukt met je tip

    xxx,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey, probeer het volgende:
    ipv save klik save as en voer de naam van de vid en achteraan voer je .wmv in.
    ik doe het met foto's die in bepaalde programma's worden gemaakt die in anderen niet worden herkent.
    ik hoop dat het lukt.
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooh ik hoop het
    Ik laat het weten als het (niet)lukt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey "meisie"

    Je probleem bleef me achtevolgen, hahahaha
    Ik heb dit programma voor jou gevonden om te converteren, het lijkt te werken. Ik heb het niet uitgeprobeerd omdat ik het niet zelf nodig heb.
    http://www.alivemedia.net/tutorials/convert_video_to_wmv.htm
    Succes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Shary
    Aaah thanks babe
    Ik ga het zeker nakijken en proberen.
    Had geluk gehad om die ene te kunnen doen, weet echt niet wat ik gedaan had (lol)

    BeantwoordenVerwijderen