zondag 16 januari 2011

Lenght Check, Ennnnnnnn..........





Oke zeytin
Kijk wat mij gelukt is met me relaxed haren, Kijk hoever ik ben gekomen
Woohooo dus het kan :)
Wat ik gedaan heb, is me haren wassen met een Aloe vera Deep cleen Shampoo, Deep conditioner gedaan met Inceto , Uitgespoeld, Haren in doek gewikkeld ongeveer 30 min gelaten. De Home Made Leave In in gezet, uitgekamd en laten Airdryen.
Heat protectant in gezet, Lichtjes uitgefond in kleine parten met grote kam. Flatiron gedaan, Temperatuur op 160 graden gezet. 2x over me uitgroei en 1x over me relax haren.
Toen ik klaar was, goh wat was ik geschrokken.Totaal niet verwacht dat het zo gegroeid was.
Het haar was niet super straight/glad het had nog veel volume in. Als ik relax in had gedaan zou het zeker langer zijn.

De hubby zei: Neen je hebt stukken in je haar gezet.
Ik vroeg aan hem : Wanneer ben ik naar de kapper geweest dan, je weet dat ik dan de hele dag weg ben. Hij was blijer dan mij. Hij kon er niet vanaf blijven echt zo trots. Maar het duurde niet lang. Ik zei je moet voor me punten 5 รก 6 cm moet ervan af.
Hij was bang om het te doen echt zo van: weet je het zeker ,weet je het zeker
ik zei :Ja.
Hem die schaar gegeven, Ik recht op staan, Hij zo aan het trillen, Zijn adem inhouden en alleen maar echt waar schat blijven zeggen(lol)
Hij heeft me staart goed uitgekamd. Het haar tussen zijn middel en wijsvinger gezet en hij knipte het zo van af.
Ik was niet down, Niet zielig en vond het niet erg. Misschien omdat hij het was of omdat ik al die beslissing genomen had dat ik Naturel ga.

Maar niet getreurd schat het is haar, binnen No Time zorg ik dat dat me Naturel haren die lengte hebben. Enige wat hij zei: Dat weet ik schat laat maar weten wat je nodig heb.
Is dat niet lief Zeytins
Ik gaf hem een pakkerd op zijn gepruilde lipjes ..........Ciaaaooooxxx

10 opmerkingen:

  1. Ik wens je heel veel succes tijdens je transition!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ik schrok even! Wel supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your hair looks gorgeous, as always. Love your blog. I had no idea you were transitioning to natural, however I subscribed when I found your video tutorials on You Tube and saw that you were in Europe (I was living in Germany at the time). I have natural hair (type 4b grazing MBL, naturally layered) and has been natural almost 4 yrs. Oh, BTW, I do not speak a word of Dutch (but is fluent in German) however, I use Google translate to read your blogs.

    Gisele69

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Jungfrau
    Wow 4 years
    one day,one day i'll be 4 years :)
    If you have any question about a post don't hesitate oke
    and if you have tips for me don't hesitate either :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoweee meid top dat je Natural gaat!! Ik ben momenteel negen maanden Naturel zonder transitioning.:) en het gaat heel goed. Jij heb mij geispireerd om een blog te maken, Thanks very very much. Het is allemaal nog nieuw voor mij, maar ik hoop dat je mij zult volgen.

    Ik hoor nog van je.

    ..XO..
    SheriCOco

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Sheri
    Thanks echt ik geniet ervan deze fase nu en van me haartjes ook
    Heel veel succes met jouw Hair Journey en je blog.
    Natuurlijk ga ik je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey ik vind je blogs erg leuk om te lezen. Maar dat niet alleen ze zitten ook vol informatie. Ik leerde hierdoor beter voor mijn haar te zorgen. Maar nu komt de vraag :P. Ik vind het leuk als je het over je vriend heb en ik vraag me af hebben jullie een leuke foto samen want ik ben zo nieuwsgierig hoe hij eruit ziet.Ik weet dat dit eigenlijk over haren etc gaat maar je maakt me elke keer weer nieuwsgierig

    Groetjes Mayra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Mayra
    Damn Girl je bent nieuwsgieeeeerig!!!!!!!!!!
    Ik hou je dan nog langer in spanning (LOL)

    Maar hij wilt het niet. hij zeg dit is voor jouw en je meiden en jullie haren dingens ......Maar wie weet :)

    In ieder geval ik ben blij dat jij en je haartjes wat hebben aan me blog echt. Ga ervoor
    want het kan. Heel veel succes met je haar reis .

    BeantwoordenVerwijderen