donderdag 27 januari 2011

Still love my Knots









(klik op foto)









Hee Zeytin effe snel een pic laten zien hoe ik me Bantu Knotjes droeg en de komende dagen zal blijven dragen . Wel elke keer een andere sjaaltje om doen. Moet wel creatief blijven he :)
Makkelijk stijl, Knotjes uit doen je haren uit mekaar halen, een slappe bun maken, haarspelden indoen, Dunne sjaal en klaaaaaar :)
Het is precies hetzelfde als "Ik heb geen zin in me haar stijl"
Alleen is deze gedaan met Bantu Knotjes.

Deze transit gaat mij zo makkelijk af en ik ben er nog steeds blij mee.
Maar een ding he, Wat echt heeeel veel is, Het lijkt alsof me haren als schroeven of springveren uit me hoofd komen. Ze zijn zoooooo krullend ik kan niet stoppen om ermee te spelen, Ze bevinden zich achter en in het midden van me hoofd. Ik vind ze prachtig
Neen, Echt ze zijn zoo mooi zwart, En voelen zacht maar tegelijkerd tijd sterk aan ......
Aaaaah ik geniet van deze fase echt :)

Love Them and Love y'allll........Ciaaaooo Zeytins xxx

4 opmerkingen:

  1. Mooi foto's Jus! :)

    En je haar glanst prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks Lief
    doordat ik het geknipt heb,heb ik veel meer volume in me haar
    Just love it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this hairstyle on you, it gives off such a feminine and chic allure especially with the scarf that you added as decoration.



    God bless!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Sunny
    And its so easy to do
    Just and updo and go

    BeantwoordenVerwijderen