vrijdag 14 januari 2011

Home Made Leave in mix


Hee Zeytin hier een snelle home made recept en die heb ik van mijn Favo youtuber Kimmaytube. Ik heb zoveel geleerd van deze dame. Zij neemt je mee naar de next level als het gaat over je haarreis, Ze geeft je tekst ,beeld, uitlegt over Haar, Ph balans en allerlei tips. Er zijn filmpjes er tussen die ik meerdere keren heb bekeken. Dankzij haar heb ik heel vaak van die "aha" momenten (zoals Oprah het noemt)



Een van haar filmpjes is een home made Leave in.En dat maakt ze met Aloevera Juice Drink, Kinky Curl Knot Today,Jojoba en Castor olie.
Die laaste twee die had ik zo in huis. Aloe vera Juice die heb ik gehaald bij de Natuurwinkel (€19.95) en de Kinky Curl bij Cosme Kapper (€17,00) beide winkels in de Eerste van Swinden straat (Dappermarkt )

En ik moet zeggen het is een hele fijne Leave in. Mijn 29 weken post relaxer voelde heel erg behandelbaar.Dit wordt een "staple" van mijn echt. Vele meiden op Forums en Youtube hebben het ook gemaakt. En allemaal zijn stuk voor stuk net als ik enthousiast over deze leave in.
Effe snel dit er tussen van die Kinky Curl heb ik veel mix reviews gelezen als het alleen gebruikt wordt. De ene vindt het harstikke goed maar van andere(leest veel) meiden lees ik weer dat het helemaal niet moisturizing genoeg is voor hun haartjes.

Zelf Kimma zegt dat het niet moisturizing genoeg is als het om de PH waarde gaat.
Over die Aloe Vera drank het is zuuuuuur en het stinkt Bah....
Maar wel gezond (zegt men) elk ochtend neem de hubby het in opgelost met water voor ontbijt ....Ikke niet :)

Kan je Kinky Curl niet vinden?
S- Curl No Drip Activator of Wave Nouveau Finishing lotion zijn uitstekende opties.
Hier is de link naar de video. Veel kijk plezier.
Het is zeker,zeker de moeite waard om te maken :)
Love y'all .......Ciaaao zeytin:)



http://www.youtube.com/watch?v=qXi2k4cFFhI&hd=1
Update!!!!
Kimma heeft haar video prive gemakt, Maar het is zeker te vinden op YT. type maar Kimma leave in in.

4 opmerkingen:

  1. Hey I clicked on your link above and it took me to the YouTube video but it wont let me look at it, it says it's private, how do I get to look at it, please let me know.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Kim,

    Ooh sorry for that
    Thats means that she made it private than
    Nobody only the owner can watch the video.
    Google "kimma leave in" and you should find the recipe from order youtuber that use it also.
    Goodluck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan deze ook gebruikt worden voor gerelaxt haar?

    BeantwoordenVerwijderen