maandag 10 januari 2011

Eerste Flexirod Set



Hee Zeytin hier een snelle update van hoe het is met de haartjes
Zoals ik in me vorige bericht had geschreven doe ik alleen maar aan Cowash,
Voor het eerst heb ik een flexirods set gedaan, Ik ging voor een wilde afro maar dat is niet gelukt






Ik had heel lang geleden deze flexirods gekocht maar nooit gebruikt. Ze zijn in verschillende maten verkrijgbaar. In hele dunne tot iets dikker dan deze. In elke pak zitten er 12. Ik had er 2 gehaald. Volgende keer haal ik die hele dunne. Wat ik gedaan heb is me haren wassen met Inecto conditioner en dat weer als een DC van 20 minuten gebruikt, Leave in gezet, Airdry gedaan. Iets van 15 vlechtjes gemaakt en dan die Flexirods erin gezet laten drogen overnacht en klaar.

Door de grote van die Flexirods heb ik wat slappere krullen gehad want ik ging voor een Afro. Man wat zou dat cool zijn :) Maar met deze ben ik ook tevreden zeker weten. Het zijn krullen dus laat ze maar vallen waar ze willen, het hoeft helemaal niet netjes te zijn, lekker nonchalant (Sexier)







Ik doe er echt niet veel aan voordat ik naar bed ga. Een beetje spritsen met Rooswater. Kera Care Hair dress erop en dat sealen met me wel bekende Olie mix. 3 bantu knotjes, satijnen muts en sjaal en naar bed klaaar :)







Zo een leuke stijl. Doet me denken aan me twistjes stijl Krijg heel veel complimentjes. Ik probeer niks recht te zetten, Laat het maar lekker hobbelig zijn voorin.
Een fleurige dunne sjaal ervoor binden, nog leuker
Dit hou ik in tot Vrijdag en misschien zet ik ze weer in
Daag Zeytin........Love y'all.....................Ciaaaoooo :)



7 opmerkingen:

  1. Mooi! :)

    Staat heel leuk. Was eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe het los staat. Laat je dat ook een keertje aan ons zien?

    Je fan, D LOL

    xxx


    p.s. heb je met die flexirods geslapen???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Tanisha
    Thanks babe
    You should do it also :)

    @D
    Me schat
    Ik vond het niet zo mooi los
    Me uitgroei die zijn er veel mooier uit gekomen dan me relaxed haren die hingen een beetje slapjes want ik ging echt voor die Afro
    volgende keer gebruik ik Gel of Mouse voor meer hold denk dat het veel mooier zal uitkomen XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @D
    Sorry meid
    Ja ik heb met ze geslapen, Helemaal geen probleem met rollers kan ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! :)

    weet je missschien een product die een schuine pony goede hold geeft?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank-je-wel :)
    Een schuine pony weet je hoelang ik een schuine pony wil hebben !!!
    Maar mijn(lieve)kapster vertikt het om me eentje te geven
    Ik denk dat Hairspray een goede optie is

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat heb ook gehad,, ik heb het gewoon zelf geknipt, bedankt...

    BeantwoordenVerwijderen