zaterdag 8 januari 2011

Echt Balen hoor .........


Hee zeytin

Ik ben laat maar nooit te laat om het aan jullie te zeggen.Happy New Year allemaal en moge 2011 een Gezegend en Gezond jaar zijn voor jullie.
Mijn jaar wisseling was rustig, niks bijzonders gedaan


Ik heb wel wat slecht nieuws. Vlak voor Kerst is mijn camera stuk. Gevallen uit me hand gewoon zoooo . SMFH !!!!!!
Alleen de Scherm is beschadigd. Maar ik kan verder niks ermee doen.
Zo lief dat de hubby is heb ik een nieuwe van hem gekregen een FujiFilm Finepix HD met alles erop en eraan en nog meer kado's (later daarover) Wat een fantastisch ding echt maar ik moet zoveel lezen en leren hierover. Video's wat ik heb opgenomen met die andere camera kan ik niet mee kijken/lezen met deze (of ik weet nog niet hoe ik dat moet doen) Het komt wel, alleen wat tijd nodig.

Ik ben jullie niet vergeten echt niet :)
Met me haartjes gaat het goed, heel goed zelf. Ik heb niet gerelaxed. Ben 28 weken post. Ben alleen maar aan het Cowashen. Ik geniet van me uitgroei door Twist out en Flexirods set te doen. Daarover nog meer en zeker Foto's :)
Heb ook wat nieuwe Items gekocht jaaaaaa :)
Ben blij dat ik ze heb kunnen vinden..... echt

Dames ik ga echt aanpoten. Dit gaat zo niet goed en het was ook niet de bedoeling om zo met me blog en met jullie om te gaan. (Please forgive please......:)
Ik ga het goed maken met video's, een paar reviews, natuurlijk haar foto's en vragen hier beantwoorden die ik vaker in me Mailbox krijgt oke :)

Zeytins Take Care. Love y'all en tot snel ......................Ciaaaooo xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen