donderdag 13 januari 2011

Coming up post



Haar Mix en review over Aloe Vera Juice Drink


Kinky Curly Knot Today

Lang verwachte Home Made Wipped Sheabutter video

En natuurlijk een Lengt Check van hoever zijn me haartjes nu (dus dat wordt een Flat iron)

Ik ga punten,De Hubby zal het voor me doen (niet bang zijn schat je kan het )

Oude foto's van me haren (Jaaaaa ik heb eindelijk een Scanner D...... LOL)


Review Haartabletten van De Tuinen

So Stay tuned Zeytins...Love y'all..................Ciaaooo -xxx-

6 opmerkingen:

  1. Oh, ben benieuwd naar je Kinky Curly update! Ik heb de producten wel 's in de winkels zien liggen, maar nooit geprobeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Did only understand length check and I'm very excited :-)Hope you'll post it soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee meid :)
    het ruikt in ieder geval heerlijk.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, ik ben blij om te horen dat je natural gaat!!
    Mag ik weten waar je de Knot Today gekocht hebt? Ik wil het namelijk gaan gebruiken, vooral met dit winterweer. En aangezien Taliah Waajid nu minerale olie in haar producten zet, wil ik overstappen naar kinky Curlie prod.

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai cococj
    de Knot Today heb ik bij Cosme kapsalon gehaald in A'dam Oost

    BeantwoordenVerwijderen