maandag 6 december 2010

Lekker Warm

Zeytins!!!!
Hoe is het met jullie, Fijne Sinterklaas gehad? Mooie cadeautjes gekregen?
Ik heb niks gekregen....Niks !!!!(lol)
Nee ik heb een hele fijne weekend gehad samen met de hubby. Koud was het he. Niet normaal. Aan de ene kant vind ik het heerlijk. Zo knuts.

Gister Sinterklaas hebben we gebivakkeerd in de woonkamer. We hebben een grote bank dat we zo kunnen omtoveren tot een tweepersoon bed. Gezellig met zijn tweetjes oude films in de dvd gegooid,Gone With The Wind, Casablanca, Love Story, La Dolce Vita en natuurlijk Doctor Zhivago. Heerlijk met een fles wijn, plakjes worst en blokjes kaas.
En natuurlijk Kara-zeytins . Ik heb genoten. "Seni seviyorum" (ik hou van je schat in het Turks)

Maar nu snel over me haartjes. Me vlechtjes zijn er vrijdag uit. Haren in 6 twisten gedaan en vastgemaakt met kleine klemmetjes. Zo met die twistjes Detangling shampoo van Creme of Nature gebruik.Inceto Conditioner met olijf olie als DC /Stoom van 50 min.gedaan, Uitgespoeld, haar in Turbie towel gewikkeld tot dat het goed droog was,Leave in gezet, geseald met oliemix, Haar laten drogen, uitgekamd ,12 vlechtjes in , Wat Keracare hairdress als moister gebruik en weer lichtjes olie mix op me puntjes gezet . Tot vandaag heb ik het in een slappe bun. Ga ik naar buiten zet ik eerst de satijnen bonnet op en daarop een grote sjaal of doek.Knot links of rechts onder zetten.Dit is mijn stijl voor de komende dagen of weken lekker warm

En mijn laatste nieuws is, Mijn tweede relaxer van het jaar gaat niet door .Weet nog niet wanneer het gaat gebeuren. Eerlijk gezegd ik heb totaal geen haast.
Me haar voelt goed, Heel weinig haar uitval of gebroken haren. Neem me haartablettjes in 3x per dag en drink veel water(lees thee)

Nog een fijne tip.Neem je een warme douche,laat de stoom zijn werk doen voor je haartjes en ben je klaar seal het in met een klein beetje olie.
Makkelijk zo een snelle baggy, Zeer goed tijdens deze koude dagen .....Ciaaaooo zeytins xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen