maandag 18 oktober 2010

Hoe ik me haren uitkam voor/na het wassen

Hai Zeytins. Alles goed met julie?
Hopelijk van wel:)
Met mij gaat het goed. Alleen een beetje druk, Maar het gaat goed:)

Hier een video van hoe ik me haren uitkam voor/na het wassen. Krijg heel veel vragen over dit onderwerp.Van "Justherz wat bedoel je nou precies met tijdens het uitkammen van je haren heb je niets tot heel weinig haren die afbreken"

Nou hier een filmpje voor jullie. Deze zelfde truuc gebruik ik wanneer me haren 90% droog is.Maar dan gebruik ik rooswater met een paar druppels leave in in.Moister en Sealen ,dan weer twisten of vlechten en de hele week in een bun zetten/houden.
Dit is een haarreis en elke keer leer ik net dat ene kleine ding dat heel veel verschil kan maken.Hopelijk hebben jullie er wat aan :)

Veel kijk plezier


Ciaaaooox

11 opmerkingen:

  1. How do you keep your hair and new growth moisturized in the twist. I'm 10 weeks post and my new growth is dry and very hard to manage. What products to you use to help with is problem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Olijfje! (heb meteen een bakje gehaald LOL)

    Wat leuk dat ik jou tegen kwam vandaag :)

    Je bent niet alleen een hele mooie vrouw, maar ook nog eens heel lief. Nice to know you ♥ D

    p.s. en je weet dat je me een video of pics van je braids heb beloofd heh, dat wil ik echt leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah D
    Lieverd.....als je niks had gezegd had ik je zo voorbijgelopen echt,ik was zoo moe

    Maar wat zie jij er goed uit!!!!
    Echt een beauty queen,lekker en hip.
    En je haartjes ookal heb je het geknipt...Prachtig
    Top dat we mekaar gezien hebben in real life (gek was dat)

    Don't worry je braid video komt eraan.....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Anonymous
    After i wash and DC
    i Moister en Seal my newgrow royale with wipped sheabutter en seal with my Oilmix (check labels Homemade)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Justherz,


    Ik volg je blog al bijna een jaar, erg informatief en leerrijk. Sins aug. ben ik zelf op HHJ (healty hair journey). Kan niet wachten om meer tips en trucks van je te lezen. Heb een vraagje, kun je me vertellen waar ik Kera Care produkten kan kopen in ASD? In ASD Zuidoost
    worden ze niet meer bij de blackhair winkels verkocht.

    Bedankt,
    Grace
    Ben op zoek naar een produkt dat jij ook geruikt en

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan het online bestellen bij double duty
      http://www.2duty.com/hairstore

      Op hun webwinkel is een heel uitgebreid aanbod en de prijzen zijn ook OK

      groetjes
      Temi

      Verwijderen
  6. @Anoniempje
    Aaah dankjewel voor je lieve woordjes en het volgen echt
    Ik wens je heel veel succes met HHJ :)_

    Waar je zeker gaat slagen voor Kera Care produkten is bij Cosmé kapsalon vlakbij de dappermarkt(Eerste van Swindenstraat) het is schuin tegenover de MacDonald

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben weer van plan me haren te relaxen naar een aantal jaren. Ik was bang dat mijn haren weer zouden breken. En toen kwam ik vandaag via google bij jou terecht.En ik ben blij dat ik jou weblog heb gevonden:). Jij heb prachtig haar en verzorgt het erg goed. Ik ga eerst jouw punten en producten op een rijtje zetten, voordat ik het laat relaxen. Bedankt voor de tips :) kan ik wel goed gebruiken

    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi, mijn vraag heeft eigenlijk niets te maken met dit filmpje, maar ik ben benieuwd naar je sheabutter mix. Ik kan geen blog vinden over hoe je die maakt.

    Gr Chanel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Iris
    Dankjewel and your welcome
    doe het rustig aan, want een haarreis is echt een achtbaan. Heel veel succes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Chanel
    Jaaa je hebt gelijk het staat op mijn To Do List
    binnenkort maak ik een filmpje daarover :)

    BeantwoordenVerwijderen