zondag 5 september 2010

Still rocking them Braids out...Again :)

Zeytins......
Mijn schatjes....
Mijn lieverds....
Mijn chocolattas, mijn zwarte olijven..
muah, muah, muah :)

Hoe gaat het met jullie allemaal?
Jaaaa, ik slijm, ik slijm, jullie scherm zit er helemaal vol mee he (LOL) veeg 't af, veeg 't af
Maar hoe gaat het met jullie en de haartjes ?Alles goed, en onder controle? Hopelijk van wel

Ik weet het, ben lang weggeweest.
Drukte, meisje drukte :)
Maar met me haartjes gaat het goed, heel goed zelf. Het moet wel wel, want ik doe helemaal niks nieuw. Nou, neen dat is een leugen maar daar kom ik wel terug





Zoals jullie zien op de foto's doe ik alweer braids out.2 kwikwiba's voorin, 1 vlecht op me kruin en 2 vlechtjes achter onderkant. Het komt veel mooier uit dan de vorige keren













Ik zet eerst mijn favo, homemade moister hairspray (Rooswater en druppels Glycerine) lichtjes in spuiten, Kera Care Hairdress er op, Sealen met homemade olie mix (My Hair Loves it)Haren vlechten en halverwege mijn satijnen lapjes erin. Geen enkel keer gebruik ik mijn kam. Ook niet om een scheiding te maken. Me haar komt er superzacht uit, met mooie krullen tot op de punten. Dit doe ik elke avond,tot me wasdag. Moe of niet moe, voor me haartjes neem ik altijd de tijd.









Het mooie van deze stijl, geen enkel warmte bron gebruik, het camoufleert de uitgroei, de krullen worden gedurende de dag losser en mooier. Het is precies hetzelfde met die Bantu Knotjes Je kan het op verschillende manieren dragen. Zet er speels twee vlechtjes voor,Misschien zien jullie een chick effe headbangen op straat om haar krullen los te gooien, kijk goed of ik het niet ben(LOL)











Heel simpel opsteken















Een volle bun van maken





Ik hou ervan. Heb totaal geen behoefte om me stijltang te gaan gebruiken,(weet niet meer wanneer ik het voor het laatst heb gebruik) heb ook geen behoefte om te gaan relaxen. Mijn volgende relax beurt wordt een paar dagen voor Kerst en dat wordt mijn tweede en laatste relaxed beurt van het jaar....Wow
Ik ben echt trots op mezelf. Als ik het kan kunnen jullie het ook Zeytins echt :)
Ik doe geen gekke dingens met me haartjes.
Ik hou me aan me regimen
en hou het ook simpel



Mijn eigen haar, Relaxed, met of zonder uitgroei wat een zeer grote mysterie of uitdaging voor me was. Ik heb het, ik heb het onder controle :)
En hopelijk jullie ook.

Zeytins dat is het weer, maar ik kom heel snel terug met hele leuke en makkelijke tips
Plaats een reactie want wil heel graag weten hoe het met jullie en de haartjes gaat ......Ciaaaooox :)

6 opmerkingen:

  1. Hoi Justherz,
    Prachtig haar! Ik volg je al bijna een jaar, maar heb dringend je advies nodig. Het is een lang verhaal dus weet niet als ik dat zo op deze manier kan doen.
    Ik hoor het wel.

    Alvast bedankt.
    Groetjes van Lady D.
    (ladyd18@rocketmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Lady D
    Dankjewel voor je compliment en voor het volgen
    stuur me maar je vragen op karazeytinjustherz@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie haartjes heb je!

    Met mijn haar gaat 't iets beter :-D Ik zal binnenkort wel een update schrijven voor op m'n site!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks Kiz
    ben blij dat het iesie beter gaat met je prachtige krullen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey girl, hoe is het met je. Je laatste bericht was echt nodig hoor hihihi...
    heb me haartjes een beetje verwaarloost vanwege mijn bruiloft. Kan nu mijn haar weer volop aandacht geven. Het ziet er wel goed uit maar de groei stagneert een beetje.

    Erg leuke kapsels hoor.

    xxx fab

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fab !!!
    Het gaat super met mij
    Gefeliciteeeeerd met uw bruiloft mevr:)
    geniet ze van uw wittebroodsweken

    Reden geaccepteerd voor het verwaarlozen van je haartjes,het komt wel goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen