maandag 13 september 2010

Ik heb geen zin in me haar style


Heb een coswash gedaan met tadatadaaaaa
Inecto conditionerrrr Yeaaaahhhh!!!!!!!!!
(verrassend he .....LOL)

Na spoeling met honing
Airdry gedaan
heb een nieuwe Leave in gebruik wat ik allaaaang wilde proberen en eindelijk is het hier(Daarover meer)
Home made sheabutter gebruik (binnenkort een video maken hoe ik dat doe)
Oliemix op punten
12 twisten gemaakt
Haren in een bun gezet
Katoen hoofddoek(Mag eingelijkniet he) keer op keer gerold, plat gemaakt en vastgebonden




Dit wordt mijn stijl voor de komende dagen.In de avond los gooien Moister en sealen,Volgende dag weer in een bun maar wel elke keer een andere hoofddoek.

Ik heb geen zin in me haar, ik heb geen zin in me haar
Maar.... het is wel lief, heel lief zelf want niks valt uit en zeer weinig breekt af ........Ciaaaooo Zeytins




18 opmerkingen:

  1. Hai Tresses
    thank you
    This is my
    "i'm not in the mood for my hair style"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kapsel!!! Ik ga het met kroeshaar ook proberen. Hopen dat het er net zo leuk uit gaat zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Gwen :)
    het gaat je zeker leuk staan
    Ook als je je twitjes los hangt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jus merk jij dat je haar wat lichter wordt door het gebruik van honing in je mixen etc..?

    Sinds ik dat las gebruik ik alleen nog maar melasse (melassie) zelfde effect..maar je haar wordt er niet lichter van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee D
    Het klopt ik denk dat het daardoor komt dat me haren ook veel lichter is geworden
    Opzicht vind ik dat helemaal niet erg.Maar een voorraad aan Honing voor me haren haal ik niet meer,Ja melasse is een "keeper" :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soo jij bent echt bewijs dat je ook gezond relaxd haar kan heben !! haha Echt mooi je haar ik wil ook mijn haar lang laten groeien nu zijn ze tot mijn schouders.. waren je haren ook eerst kort?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. meid 5 jaren terug had ik een jongenskop
    Binnenkort haal ik een printer zodat ik al die foto's kan laten zien
    1,5jaar geleden was het op me schouders
    over 6 jaren moet het op me hielen zijn (LOL)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Okee '' dat geeft me veel meer hoop :D vorige week had ik honing met banaan gemixt en op mn haren gedaan.
    ---------
    ik ga der echt goed voor zorgen!!
    maar ik wou je ook even vragen wanneer je je haren wast is het dan nog steeds zacht?
    want mijn haren als ik het was dan word het gewoon weer helemaal kroes daarom ben ik ook altijd bang als ik van de kapper kom en dan 2weken later te wassen want dan is het niet mooi meer.
    Groetjes , Dina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weet je ik vind me haren juist veel mooier als ik het na een weekje thuis was (na een relaxer)
    want dan heeft het meer volume inplaats dat het zo slap en levenloos hangt

    Flinke Deepconditioner doen, Rollers inzetten, onder de droogkap en dan wrappen.
    of een Airdry doen en dan op het laagste stand je flat iron gebruiken.....Fantastisch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. JA dat is waar met meer volume is het mooier..
    maar ik zie trouwens ook dat je heel veel verschillende soorten producten gebruikt is dat wel goed voor je haar want veel mensen zeggen dat je maar een soort merk moet gebruiken.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klopt ik gebruik verschillende soorten producten waarvan ik weet dat me haar het goed vindt
    kijk je kan ëën lijn gebruiken en als je haren er heel goed op reageert geweldig(ben ik zelf jaloers op)
    maar mijn haar heeft een vervelende gewoonte
    of het houdt niet van die Conditioner maar wel van die shampoo of anders om of het is die Leave in of die dagelijkse moisturizer heeft een bepaalde ingredient.als hoofd ingr.
    Dus vandaar (elk haar is anders)
    Ik kan je Inecto conditioner(Mijn Favo) aanraden maar misschien vindt je haar het niks :)
    Daarom kijk altijd wat voor JOUW haren werkt en gedurende je eigen haarreis merk je wel wat goed voor je haartjes is of niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vroeg me af waar jij satijnenhoofddoekjes vandaan haalt? Ik woon niet in amsterdam maar misschien kan me broer ze een keer voor me meenemen(A)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hee Anoniem
    in de meeste Blackhair winkels ga je zeker slagen
    en op de (dapper)markt kan je ook een paar vinden:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben naar de kapper geweest uitgroei alleen relaxt en me haaren is al een stukje langer geworden !! Yeahhhhhhhhh Am Soow Happy
    Gr, Dina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Go,Go,Gooo Ginaaaa
    Dat wil ik horen
    gefeliciteerd!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super man. Ik heb wat dingen gelezen en gezien op je blog .. nou je haar ziet er echt goed uit hoor. Chapeau! Heb je misschien wat tip of suggesties voor ons ... laat me dan weten. Ik ben van womansglory.nl misschien kun je een kijkje er op nemen als je wilt. Het is een leuke site misschien kunnen we samen werken. :-) byeee

    BeantwoordenVerwijderen