maandag 20 september 2010

Herbal Essences Beautiful Ends Leave in


Hee zeytins
hier een review over de Herbal Essences

Het zegt:Ik ben je geheime wapen tegen gespleten punten en je bodyguard tegen afgebroken haren,Oh en ik ben ook nog eens goed in het zijdezacht maken van je haar....
Gebruik me zo:Masseer me door je haar van de wortels tot de puntjes om je haar een dagelijkse speciale verzorging te geven.Spoel me niet uit,maar gebruik me op handdoek droog of droog haar.De hele dag verwen ik je lokken en help ik je puntjes te beschermen.

De waarheid:Ik wilde heel graag deze leave in hebben/proberen.Want zie heel veel van mij Haar guru's het gebruiken en prijzen.In het buitenland kent men het als de Long Term Relationship leave in.Het schijnt zo goed te zijn voor je gehele haar.Maar zoals we weten er is en bestaat geen enkel middel dat gespleten punten voorkomt of tegen gaat.Het beste middel is een scherpe schaar hebben/kopen en knippen die handel(lees punten)!!!
Ik heb het als leave in gebruik en ook als dagelijkse moisturizer.Het heeft een hele fijne geur naar framboos(als framboos zo ruikt(LOL) en zijde extracten(als die extracten zo ruiken) en het zit in een handige pompje flesje

Mijn uitslag:Mijn haar vindt het muah,muah,Als ik het in zet blijf er een irritante "film" of laag op me handen dat ik steeds moet afvegen.En dat gevoel heb ik ook op me haren.Ik weet het niet.Mijn haar word er niet echt zachter van.Heb het ook gezet op me uitgroei na een airdry en de volgende dag voelde het echt niet zoals ik wilde dat het moest voelen.Ik moet wel toegeven dat me punten (als ze handdoek droog zijn) het oke vinden.Ze voelen niet hard aan als ze compleet droog zijn.Ik denk dat ik het daarvoor wel zal blijven gebruiken.(alleen om deze op te maken)

Mijn cijfer 1-5
Als dagelijkse Moisturizer(op droog haar) en op me uitgroei:2
Maar zijn me haartjes handoek droog en alleen aanbrengt op punten(want daarvoor is het eigenlijk he) 3,5
Ik blijf bij me Paasha's Touch
Prijs:
4,99 te verkrijgen bij o.a de Kruitvat en Etos ...............Ciaaaoo Zeytins

4 opmerkingen:

  1. Lieverd, wilde je even laten weten dat deze leave in niet hetzelfde is als de LTR leave in uit de States. Heb ze namelijk alle 2 thuis, en heb de ingredienten vergeleken. Was erg teleurgesteld. Die van de States is namelijk bijna op en die vind ik echt heerlijk. Was dus blij dat ik het hier had gevonden, maar niet dus. Ook de geur en de kleur is helemaal anders. LTR is namelijk rose en deze is wit. :( However, die conditioner van LTR en beautifull ends is wel hetzelfde!! Dikke kus Rachelle (PS heb je die Elasta DPR al gehaald ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Rachelle
    echt waar schat
    wat een verwarring allemaal.Leave in,niet hetzelfde,Conditioner wel hetzelfde.....hmmmm
    Dankjewel schat want ik vind het niks, dus blijven uitkijken naar de echte.m.a.w er is nog hoop
    Neeen heb die Elasta nog niet gehaald,Maar hij staat op me lijst(lol)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn review volgt binnenkort. Ik zeg verder nog niks :)

    BeantwoordenVerwijderen