donderdag 30 september 2010

Effe.......Time Out


Lieve Zeytins
Hier ben ik met een snelle update. Zoals jullie kunnen zien ben ik niet meer zo ijverig aan het bloggen. Dat heeft vooral te maken met de opleiding waarmee ik bezig ben(bedrijfs) Boekhouding en de ECDL ( European Computer Driving Licence Traning  )


Jeetje.......ik heb teveel hooi op me vork genomen echt. De hele dag op computers bezig en als ik thuis ben is dat echt het laatste wat ik nog wil gaan doen. Dus vandaar dat ik nu weinig blog. Zo af en toe zal ik wat posten maar het zullen alleen maar Hair update, haar foto's of -video's zijn (zo af en toe he )
Denk dus niet dat ik jullie vergeten ben.

Voor de dames die mij een mail hebben gestuurd als ik niet meteen reageer wordt niet boos( nou ja boos ). Ik zal vroeg of laat jullie mailtjes beantwoorden. Er gaat alleen wat tijd tussen zitten oke....poppetjes van me:)
Geloof me ik heb echt een aantal dat ik moet beantwoorden. Maar het komt goed
Aan me nieuwe Zeytins zeg ik WELCOME en Dankjewel voor het volgen.
Nu dat ik weinig post, kunnen jullie rustig de blog doornemen en misschien zijn jullie vragen in een van die posten al beantwoordt

Kara-zeytins doe geen gekke dingens met jullie haartjes. Op dit moment is dit nog steeds mijn haarstijl, want met dit regenachtige en koude weer bescherm ik 't, En ook omdat ik vroeg opsta heb ik geen zin en tijd om met me haren te gaan frunniken.  Zaterdag of Zondag is me wasdag dat meer een Cowash is voor nu.

Dat was het weer Zeytins Take Care en tot bloggen..........Ciaaaoo  oxoxoxoxoxoxoxoxox

5 opmerkingen:

  1. We begrijpen 't hoor! Wij wachten wel.. Succes met je opleiding! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey girl, take it easy and do what you got to do!

    Ik zal sowieso een kijkje nemen in je archief en kijken naar wat ik nog niet heb gelezen :) Ik ken deze drukte van school, werk en privé thuis maar al te goed. Maak wel wat tijd vrij voor jezelf om voldoende te rusten en te genieten van de kleine dingen.

    Liefs,

    D


    Ik mail je over je presentjes oke :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @D
    Thanks babe.
    je hebt echt gelijk ik moet balans gaan zoeken en vinden.En vooral genieten van kleine,lieve dingens

    Oooh Gooodie me presentjes worden eindelijk geopenbaard!!!.Jij kan dingens zo spannend houden en maken weet je dat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LOL is m'n specialiteit :D

    Maar het komt eraan, ik mail je oke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Kizzy
    Dankjewelllll
    hoe gaat het met je huisje?

    @D
    Is goed meid:)

    BeantwoordenVerwijderen