dinsdag 24 augustus 2010

Hoe ik me haartjes stoom

6 opmerkingen:

  1. Aah altijd leuk om een video van jou te zien.

    Ik stoom mijn haar op dezelfde manier. Ik warm een vochtige handdoek op in de magnetron en wikkel het om mijn geöliede haren. Works!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks D
    speciaal voor jouw zal ik vaker video's doen dan :)
    Die klittenband he is ook verkrijgbaar bij Blokker.Die moet je ook meenemen
    deze methode werk zeker

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oke zal ik ook meenemen, denk dat ik wel weet welke dat is. Maar warvoor gebruik je die klittenband dan Jus?

    Ik ga straks eindelijk mijn puntjes knippen. Altijd spannend, weet jij ook heh :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die band gebruik ik o.a om me oren te beschermen onder de droogkap en om "lekkages "op te vangen tijdens de prepoo en de deepconditioner sessies(LOL)

    Oooh punten
    Meid als je kapster het echt met jouw en je haren meent komt het helemaal goed
    Ik ga voor je duimen oke ....:)xx

    BeantwoordenVerwijderen