dinsdag 27 juli 2010

Pure Coconut Hair Repair Treatment


Hee Zeytins hier een Review over de Intensely Hydrating Hair Treatment(restores moister & add shine)

Het zegt: Bevat 100% pure kokosolie om droog en beschadigd haar direct te hydrateren en te voeden

Gebruiksaanwijzing: Na het wassen op handdoekdroog haar aanbrengen .3-5 min. Laten inwerken .Vervolgens goed uitspoelen met warm water. vermijd contact met de ogen . Bij contact met de ogen gelijk uitspoelen.

De Waarheid: Ik heb zoals altijd het eerst op ongewassen haar gezet.Heb het iets van 10 min in gelaten met een plastic cap erover heen. Daarna uitgespoeld,heb mijn Baby Anti Klit Shampoo gebruikt en dat op gevolgd met de Inecto Conditioner 20 min.(zonder droogkap)

Nou hier komt het. Tijdens het uitwassen van het spul voelde me haar heel goed niks op aan te merken. Na de shampoo prima. Na de Inecto Conditioner nog geweldiger. Maaaar toen het droog was , voelde me haar net als stro!!!!!
Heb me haar in 2 delen onder de droogkap op 30 graden laten drogen met de haar Serum van Biosilk. Het leek alsof ik een Hardcore Protien Treatment heb gedaan en geen conditioner heb gebruik daarna, Ik kon het niet kammen het brak aan alle kanten. Het was zo stijf . Dezelde avond heb ik flink wat Kera Care Hairdress gebruik en de hele avond en de hele dag daarna een Baggy gedaan. Maar neen het voelde echt niet goed. Had me haar Donderdag gewassen. Zaterdag heb ik mijn Wash &Go gedaan.

De Uitslag: Misschien omdat ik het langer dan 5 minuten heb in gelaten en iets te veel heb gebruik maar een Moister DC is het zeker niet.

Cijfer 1-5
Als een Moister DC........0 :(
Als een Protien DC......... 5+ :)

Zal ik het in de toekomst weer gebruiken?
Zeker. Maar als een protien conditioner.Ik zal het minder dan 5 min inhouden.
Me Wash & Go heeft het ECHT weer tot balans gebracht.....(diepe zucht)...........
Niet Panisch worden dames als iets niet goed uitpakt, hou je hoofd koel. Zorg er wel voor dat je een Moister conditioner in huis waarvan je zeker weet dat het je nooit teleurstelt oke.......Ciaaaooox

8 opmerkingen:

  1. hi,
    heb je ervaring met de Inecto leave in ?

    groetjes M.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai M
    Neen die heb ik nog niet gebruik
    is het een goede voor jouw?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit haarmasker van Inecto heeft siliconen. Dus niet te vaak gebruiken. De shampoo en conditioner hebben geen siliconen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Anoniempje
    Dankjewel voor de tip

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hi, ik heb de leave in nog niet geprobeerd, wel de conditiner en weet niet als die goed is voor mijn haar, ik heb nu meer haaruitvaal...

    groetjes M.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai M
    Voor je haar uitval raad ik kokosolie aan
    doe het als een prepoo/Hotoil
    lekker uitsmeren op je hoofhuid en dat opvolgen met een moist.Shampoo
    werkt altijd bij mij:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en zet het eetlepel in je deep conditioner oke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hi,

    Dankjewel voor de tip


    groetjes M.

    BeantwoordenVerwijderen