zaterdag 24 juli 2010

Mijn eerste Wash & Go

Zeytins hier een snelle Wash & Go

Klik op foto
Met Wash & Go bedoel ik me haar gewassen en gestyld in record tijd zonder al die push pas van droogkap,uitfohnen of tangen

Heb een Cowash gedaan want had een product gebruik waarop me haartjes toch anders heeft gereageerd (daarover hier)

Mijn Beloved Inecto Pure Coconut Conditioner gebruik als prepoo, dit keer15 min ingelaten.Daarna uitgespoeld,Appelazijn spoeling gedaan(3 min).Inecto weer gebruik als Deep Conditioner (25 min).geen enkel keer heb ik mijn droogkap gebruik.


Haar handdoek droog gemaak
Paasha's Touch Moister Lock Leave in gebruik.Wipped Sheabutter erop gezet om het in te sluiten.Heb een zachte borstel gebruik voorin .Daarna het haar in een staartje gedaan.'t staartje met een grote kam gekamd en dan nog een haarbandje weer gekamd weer een haarbandje.Op me haarpunten heb ik extra Sheabutter gezet, En dan heb ik me haarpuntjes naar binnen gedraaid om ze te beschermen en weer een haarbandje gezet.Voorin heb ik mijn Satijnen doek strak gebonden zodat alles smooth gaat liggen onder tussen zette ik me make up.

Vandaag scheen de zon heerlijk en daardoor kon me haartjes drogen.Dames thuis aangekomen alle haarbandjes eruitgehaald.Me haar voelde koel EN heel zacht aan,weer Sheabutter gezet en bun van gemaakt en klaar. I Love It

Dit wordt op warme dagen echt een vaste Routine voor me.......Ciaaaooox

4 opmerkingen:

  1. hi, ik ben nieuw hier en ik moet zeggen dat je de beste nederlands taalige black hair blog hebt,,,, my compliment

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Sunshine's style :-) it is really a great style if your hair is so long like yours. I'm so jealous right now ;) Hope to be able to do this style next year...
    Victoria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee ....
    A saw this style a while back by DPrincess28 channel she called it the tombraider style
    Yes its beautiful:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Anoniempje
    Aaaah dankjewel
    Ik doe me best hoor
    so spread the word oke ....xx

    BeantwoordenVerwijderen