maandag 5 juli 2010

Heel rustig aan doen



Hello Zeytins
Hoe is het met jullie?
Hier een een snelle bericht van hoe het met me gaat. Het is niet zo best als het om me vinger gaat en dat heeft echt effect met alles wat ik doe in het huishouden maar ook voor me haartjes.
De Hubby had opeens het idee om een nieuwe messenset te kopen.

Waarom weet ik niet want die wat we al hebben zijn nog heel goed...Nou oke
Niks van oke !!! Want wat hij heeft meegenomen naar huis zijn gewoon scalpels. Ze zijn verschrikkelijk scherp.
Tomaat, Uien, Groenten, Bevroren vlees, Het gaat zo makkelijk( te makkelijk zelf ) met deze messen. Ben nooit blij met te scherpe messen om dit soort dingens. Was vlees aan het snijden. Ik voelde eerst niks, pas toen ik zag dat het vlees onder bloed was schrok ik van .....Ik spoelde me hand meteen, het brandde verschrikkelijk. Het is me wijsvinger, bloed stroomde er zo uit, ik deed het in me mond nog erger door de warmte. Het klopte en trok en pompte .....OMG.
Ik weet zeker ben een halve liter bloed kwijt geraakt Donderdag avond, (of het leek daarop ) Gelukkig is het niet dwars over mijn nagel gegaan. Het wit vlees van me vinger was zo open en bloot.
Ben niet naar de EHBO geweest want had echt geen zin om uren daar te zitten wachten.
Gelukkig hebben we wel een EHBO kit thuis. Meiden ik kon niet slapen want het klopte en trok en weet ik veel ....Verschrikkelijk.
Het deed zeer.....echt het deed zeer. Ik kan heel veel pijn verdragen maar dit deed echt zeer.

Vandaag gaat het gelukkig veel beter het droog langzamerhand op. Alleen het irritante trek gevoel is er nog en elk kleine tik dat ik toevallig aan me vinger krijg (tijdens het aankleden of de tafelblad aanraken) moet ik erdoor heen bijten.
Ook tijdens het wrappen van me haar moet ik super voorzichtig te werk gaan en hopelijk raakt de kam me vinger niet.

Binnenkort ren ik naar de kapper, want sinds mijn laatste relaxed beurt heb ik het niet gewassen. Deze maand zal me kapster me vaker in d'r stoel hebben
De Hubby komt weer met een idee van: Zeytin zal ik haartjes voor je wassen dan?
Ik heb alleen de woorden gezegd die hij zo haat wanneer ik vind dat hij iets heel stom heeft gezegd of gedaan: Jij bent echt schattig en een lach erachter :)

Zo Zeytins ik ben er dus even tussen uit. Want kan thuis niet wassen, Trouwens ik doe ook geen nieuwe dingens, Heb ook geen nieuwe producten gehaald, helemaal niks. Wanneer ik me Vitaminebeurt gehad heb post ik wel wat foto's oke.
Hopelijk gaat het snel met me vinger echt want zelf bij het typen van dit bericht trekt het.

Take Care Zeytins en geniet ze van dit weer ......Ciaaaooox

(Sorry voor de foto meiden, heb de pleister om heen gedaan zodat het minder iieeuuww is)

8 opmerkingen:

  1. Ouch! Dat ziet er pijnlijk uit...

    Hoop dat 't snel heelt!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Kiz
    ik hoop het ook meid
    echt ik heb al me tien vingers nodig :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei.... pijnlijk!:O
    Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje dat ziet er pijnlijk uit :(

    Beterschap met je vinger. Goed schoon houden zodat het snel geneest.

    X,

    D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ouch! knap dat je jezelf er doorheen gebeten hebt. Ik ben echt een watje wat dat betreft! Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen