woensdag 14 juli 2010

Hair Update


Zeytinsss!!!!

Me schatjes hoe gaat het met jullie, gaat het goed? Met mij gaat het super want me vinger is veel en vele malen beter nu. Ookal had ik er nog negen over maar die ene miste ik echt hoor(lol)

Een snelle update ben niet naar de kapper gegaan voor een Vitamine behandeling, heb het zelf thuis gewassen(als je het zo mag noemen)
door de warmte van de afgelopen tijd heb ik me haar gespoeld. Was zo aan het zweten op me voorhoofd dat ik gewoon besloot om onder de de douche te gaan staan heb een plastic handschoen omgedaan (voor me vinger), Een beetje Deepclean shampoo erin gegooid, Zo voorzichtig gewassen, Inceto conditioner daarna gezet voor iets van 5 minuten en dan uitgespoeld. Me laatste spoeling was koud water heerlijk in deze warme tijd. In de badkamer twee losse vlechtjes gedaan en zo laten drogen. Moister en Sealing gedaan een crosswrap gedaan en klaar ermee. Maar nu dat het beter is met me vinger wordt me volgende wasbeurt en dat is morgen echt grondig.

Wat me is opgevallen is dat ik nu haaruitval heb, Het is niet veel,(vind ik zelf). Het zijn van die lange strengen haren met een witte bulp eraan, Wat me eingelijk ook geruststeld want zou het jammer vinden als ik juist die witte bulp niet zie. Dus dat wordt weer pompen met me Olieen en me haar tabletten want sinds me relaxer ben ik ze minder gaan drinken (weet eingelijk ook niet waarom) heb trouwens ook nieuwe gekocht. Binnenkort een review erover.

So Stay Tuned For More ........Ciaaaooox

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen