donderdag 15 juli 2010

De langste dreadlocks ter wereld !!

Was Youtube aan het uitpluizen voor leuke haar video's en ik kwam terecht op deze van Asha Mandela. Deze moest ik jullie echt laten zien.
Haar dreadlocks zijn de langste ter wereld, ze zijn zelf opgenomen in het Guinness Book of record. Ze zijn iets meer dan 6 meter lang, als ze droog zijn wegen ze 2 kg en nat wegen ze 5 kg.(Caramba)
Ze gebruik liters shampoo(4- 6 flessen) en weet je wat ze gebruik voor haar hoofdhuid "Good Old"Olijfolie :)Deze dame zegt dat ze over-overprotective is voor d'r haartjes Wat ik me helemaal kan voorstellen.
Voor Asha is het meer dan alleen een haarstyle. Het is een manier van leven en een uitdrukking van haar zelf (Mooi he)..............................Ciaaaooox.

3 opmerkingen:

  1. Wow!! Zij heeft haar haar waarschijnlijk nooit afgeknipt? Echt amazing! Het ziet er heel mooi uit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb echt bewondering voor deze dame! Want wat een geduld moet je wel niet hebben hiervoor. Mooi om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt he dames
    ik zou het zelf niet kunnen...zolang...
    Neen man

    BeantwoordenVerwijderen