woensdag 28 juli 2010

Creme of Nature Argan Oil


Zeytins kijk wat er op de markt vanaf vandaag in Amerika te verkrijgen is. Creme of Nature Argan Oil. De lijn bestaat uit een:

  • Intensive Conditioning Treatment
  • Gloss & Shine Polisher
  • Gloss & Shine Mist
  • Foaming Wrap Lotion
  • Replenishing Sheen Spray

Hopelijk komt het heel snel deze kant op. En ik hoop ook dat mijn haartjes er heel goed op reageert.
Vind het alleen jammer dat er net niet een Conditioner spoeling er tussen zit. Ik zal als eerste die Conditioner Treatment proberen. Het schijnt ook niet zo een dure lijn te zijn. De prijs zal zo rond de $1.50 tot $7.99 zijn. Zo Zeytins Holla At Me If You Spot Them.....Ciaaaooox

12 opmerkingen:

  1. Kiz....
    en een review als je een van ze hebt geprobeerd:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk ernaar uit. Ben wel tevreden over Cream of Nature producten en ook over Argan olie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Kiz (LOL)
    Lieverd je zou me echt blij maken als je dat voor me zou doen xxx

    @D Wij met onze Argan olie gedoe(lol)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi,

    how much does the argan oil cost, i mean the one from turkswinkel ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi
    The one from the shop was 250ml for €10
    It was on sale
    Now it's €18

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sally Beauty (sallybeauty.com) heeft 't nog niet, maar ik weet zeker dat ze 't binnenkort binnen krijgen. Ik hou 't in de gaten! (er is een winkel hier in de buurt) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja nog steeds! LOL

    Moet ook weer een flesje halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo, wanneer komen deze producten naar nederland??Selina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee Selina
    Tot nu toe heb ik ze niet gezien
    Maar wanneer ik ze spot laat ik het meteen weten groetjes:)

    BeantwoordenVerwijderen