woensdag 14 juli 2010

Bantu Knot out


Kara-zeytin!!

Hier weer een leuke Hair style
enige wat ik gedaan heb is Moister en Sealen. haren in tweeen verdeeld bantu knotje gemaakt aan elk kant. Volgende dag haar losgegooid


't leuke aan deze style, er is geen enkel warmte bron gebruikt en dat gedurende de dag, de krullen mooier worden.


Thuis aangekomen weer moister en sealing gedaan. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen dames, ik klink net een gebroken plaat (ik weet het )Moister en sealen heel erg belangrijk voor onze haren vooral in deze warme dagen.


EEN TIP !!!

Zet altijd een beetje product in je haartjes voordat je het uitkamt vooral als het droog aanvoelt. Zo heeft de kam meer "Gliding" en verliest/breekt je minder haartjes dan dat je het droog zou uitkammen .



Bijdeze wil ik een trouwe Zeytin bedanken dat u me aangesproken heb op 't Rembrandt Plein. Ik was echt gevleid met uw complimenten. Ik kon alleen maar lachen (uit verlegenheid) en alleen "echt waar" zeggen. U bleef maar doorgaan met complimentjes. U riep de rest van de familie en zegt "kijk het is Justherz"!! En toen kwamen die tranen (Vraag me niet van waar die kwamen...LOL)
U vroeg zelf: Is je vinger al beter? want ik kijk elke keer of je iets nieuws hebt gepost:)

Uw dochter heeft een mooie dikke krullenbos prachtig.
Doe geen gekke dingens mee meid
Ik ben ook gevleid dat jullie met mij op de foto wilden echt waar.
En dat u de blog Kara-zeytin top, top vind. Ik dank u wel .....Echt.

Toen kwam de hubby aanlopen want ik zat op hem te wachten en die vroeg wie zijn die dames? En ik zei schat :Voor de rest van de dag gedraag ik me als een Celebrity:).....................Ciaaaooox

8 opmerkingen:

  1. @Sweet kiss
    Thank youu:)
    Ilove this style

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na onze ontmoeting weet ik nu zeker dat je mooi bent van BUITEN maar vooral van BINNEN.
    Groetjes van mijn dochter!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat geel jou mooi Jus!

    En ook deze hairdo is heel leuk.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks lieverds

    @D
    Geel is echt mijn kleur:)

    BeantwoordenVerwijderen