donderdag 17 juni 2010

Week 25:Hele Slappe vlechtjes





I'm So Rocking My Hair

Niks bijzonder, een Cowash gedaan met Inecto Pure coconut Conditioner

Glycerine met Rooswater en Sheabutter gebruik op me uitgroei en Olie mix op me punten.
Haartjes in 3 delen verdeel. Achter heb ik 6 vlechtjes gemaakt en die 2 delen van voren heb ik elk 5 vlechtjes gedaan.





Had eerst een zigzag middenlijn, maar die stond mij niet zo leuk, gelijk dichtgemaakt. Daarna een deel van het haar(van voren) naar links gezet en een knotje van gemaakt. De 2 vlechtjes die over waren van de zijkant naar achteren gedaan, samen met met de vlechtjes van achter een knotje naar rechts gemaakt. Snapie.
Enige wat ik maar hoef te doen (zo nu en dan) is de Baggy.

Ik ga weer relaxen dames en dat ga ik op Zaterdag 26 Juni doen. Het ziet er naar uit dat ik geen genoeg dagen heb om nog een wasdag te doen. Het wordt dus heel rustig aandoen met me hoofdhuid en me uitgroei. Mijn grote en allerbeste vriendin Glycerine die zet ik niet meer in. Zij heeft me er echt door heen geholpen en ik heb er ook een heleboel erdoor heen gehaald(LOL).
Om de ene dag zal ik heel lichtjes kokosolie op me hoofdhuid zetten en aan me punten. Voor de rest Nothing, Niks, Noppes, Nada, Nottie :)

Dat was het weer Ladies
Aan me nieuwe Zeytins zeg ik Welcome en dankjewel voor het volgen!!!........Ciaaaooox

8 opmerkingen:

  1. Weer een leuke stijl!

    Staat je echt heel schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi vrouwtje, waat een mooie gezond hair heb je. Even vragen. Ik ben op zoek naar een kapper/kapsalon voor kroez hair natuurlijk. Ken je een goede kapper/kapsalon. Ik woon in Groebeek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He jabit
    Ken je Amsterdam een beetje?
    Ik ga al iets meer dan 7 jaren naar Cosme
    die zit vlakbij de Dappermarkt(A'dam Oost)schuin tegenover de zeeman :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Justherz, Ik ken amsterdam niet zo goed maar ik heb die kapsalon al gevonden op internet. Bedank voor het infor. Nogmaals heb ik een vragje over molasses treatment, wat is dat en waar kan ik kopen? Thanks alot voor alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jabit
    Melasse is ongeraffineerde suikerstroop
    (de dikke stroop die overblijf bij de productie van suiker)
    In Suriname wordt het vaker gebruik om de mond van een baby te wassen

    Je kan het vinden in Biologische winkels onder de naam Molasse of Blackstrap

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Justherz,
    ik vroeg me af waar je rozenwater kunt kopen. Mijn haar is helemaal kroes, misschien dat het mij ook helpt.
    Groetjes Gwen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Gwen
    In Turkse winkels ga je zeker slagen:)

    BeantwoordenVerwijderen