maandag 7 juni 2010

Week 24:Alweer getwist



Hee Zeytins hier een snelle update van hoe het gaat. Ben nog steeds aan het stretchen hoor. Heb alweer me haren getwist en dit keer heb ik ze dunner gedaan en i'm loving it. Heb echt geen idee van wanneer ik een Touch up zal doen.





Ik vind deze stretch heerlijk. Glycerine is echt een helper jullie hebben vast wel een idee want anders zou ik het nooit zo lang kunnen volhouden eerlijk. Wat ik allemaal doe is heel simpel om de ene avond een druppel WNFL zetten en sealen met me olie mix. Niks bijzonder.
Met deze stijl kan ik vele kanten op. 2 lage knotjes zetten ,een French Braid,Flexirods of Bantu doen voor krullen. Een leuke diadeem met een grote bloem staat ook heel leuk. Ik hou ze 2 weken in en vandaar zie ik het wel.

Zo zie je maar dat het echt appeltje eitje is om met je uitgroei om te gaan. 1 jaar terug zou ik het echt niet kunnen om me Touch Up zolang uit te stellen. Als ik het kan kunnen jullie het ook Zeytins.....Ciaaaooox

6 opmerkingen:

  1. I did theses type of twists myself when my hair was much shorter. I loved them, I may but them back in. They look great on you!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you
    Yes twist are very simple and
    always look good on any type of hair :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Justherz,
    Door al je informatie te lezen en de werking ervan te zien. Ben ik nu aan het overstappen om zoveel mogelijke natuurlijke produkten te gebruiken. Ik zie nu dat het ook anders kan. Graag zou ik willen weten waar de afkorting WNFL voor staat.Ben jij bekend met Tonkaolie?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai anoniempje
    WNFL=Wave Nouveau Finishing Lotiong
    Dat is een lotion in een blauwe fles een hele bekende merk/product is dat

    Ja Tonka olie daar zeg je wat heb ik lang niet gebruikt, heb Heel goede ervaringen mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I am impressed with this site and will try and follow all the good advice.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Fatou
    Aaah thank you
    Happy Hair Growing

    BeantwoordenVerwijderen