zondag 23 mei 2010

Week 22:Braid out




Op Youtube kan je heel filmpjes vinden van meiden die hun haren heel leuk stijlen tijdens het stretchen
een van ze heb ik gemaak tot mijn favoriet en dat is deze. Deze dame gebruikt satijnen doeken. Ze vlecht ze in met d'r haren en de uitkomst is amazing.
Ik zou er zelf niet op komen:)







Gelukkig had ik satijnen lappen thuis,kon niet wachten om te beginnen. Zo gierig dat ik er meteen een paar uitgeknipt heb
Door het haar zo te vlechten met die sjaal wordt de Braid out minder pluizig en zachter en hebben de punten ook een krul in, inplaats dat ze stijl zijn wat dat gebeurt als je het niet goed doet.








Wat ik heb gebruik is Wave Nouveau Finishing Lotion en dan geseald met Amandel olie. De volgende dag uit gehaald een beetje WNFL weer ingezet en me vingers erdoor gehaald. Voorin heb ik twee vlechtjes gedaan.









Het haar voelt zo zacht dit ga ik vaker doen. Wisselen met me Twisten
Hier is het filmpje. Probeer het maar. Let goed op hoe ze de sjaal knoopt bij de punten want dat moest ik effe oefenen veel plezier ......Ciaaaooox

2 opmerkingen:

  1. Ziet er weer goed uit. Zo te zien heb je ook van de zon genoten deze dagen!

    <3 much love

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meid
    echt jammer dat het van korte duur was he? :(
    Much love to you 2

    BeantwoordenVerwijderen