zondag 16 mei 2010

Week 21:Deze zijn er uit



Langer dan drie weken kon ik niet gaan
Ik miste me haar en het was ook vies
Heel erg opvallend deze keer is dat me haar zachter aanvoelde dan normaal toen ik de vlechten uithaalde. Het komt door die Moister spray die vol met Glycerine zit.
Dames ik zit een beetje in de knoop ik weet niet of ik verder wil relaxen. Want deze stretchs gaat zo goed en nu dat ik me haren weer zie die goed voelt twijfel ik nog meer. Ik heb een hoofdregel als ik aan iets twijfel doe ik het niet,
Zie wel misschien gaat het wel over, In ieder geval ik zal geen spijt hebben van mij keuze want ik ken me haren heel goed
Aan me nieuwe Kara-zeytins zeg ik DANKJEWEL voor het volgen en WELCOME......ciaaaooox

2 opmerkingen:

  1. Hey meid, hoe is het met je?
    Je haar ziet er goed uit hoor en lekker dik.
    Met mijn haar gaat het ook de goede kant op, de lengte is nog niet waar ik het wil hebben but its growing en dat is het belangrijkste.
    Ik vroeg me af waar je al die flesjes koopt met zo`n tuitje eraan. Hier in r`dam is het niet echt makkelijk te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat super meid :)
    Ben blij dat je positieve veranderingen ziet aan je haartjes
    Die flesjes heb ik gehaald bij Majuba(groothandel in haar artikelen) in A'dam

    BeantwoordenVerwijderen