woensdag 19 mei 2010

De allerlaaste.......Yess!!


Hee ladies deze zijn de laatste prepoo conditioners die ik in huis heb. Kan niet meer om ze heen want elke keer duwde ik ze steeds naar achteren en gebruikte ik weer andere en deze bleven maar naar me kijken(LOL:)

Om ze toch maar op te krijgen heb ik ze in een kleine emmertje gezet en gemix met Glycerine.
Soms krijg je van die probeer zakjes als je wat gehaald hebt bij de Blackhair winkels. Ik heb liever conditioners (Die probeer zakjes er zit veels te weinig in voor mijn haar) gooi ik ook erin, en alles goed mixen. Ik zet er geen olie bij. Alleen deze emmertje is nu in me lade wow....
Ik heb het gedaan ik heb alles gebruik alleen deze opmaken en dan ......????
Begin ik weer op nieuw??
Neen in Conditioners hamsteren dat wil ik niet meer.......Ciaaaooox

4 opmerkingen:

  1. Hai Kara,
    ik volg sinds 2 dagen je blog en heb een vraag, wat is prepoo precies?
    Je haar ziet er super gezond uit en je blog is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Gwen
    Dankjewel
    Prepoo is een manier om je haar te voeden en voor te bereiden op het gebruik van shampoo.
    Want shampoo kan je natuurlijke(hoofdhuid)olie strippen waardoor het haar en de hoofdhuid droog aanvoelt
    dus heel simpel zet eerst conditioner op je hoofdhuid en haren voor minimaal 30 min tot een nachtje als je dat wilt en dan uitwassen met shampoo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haay!

    Wat apart zeg, dat is nieuw voor mij, prepoo!

    Maar zo te zien heb je ook Oil nutritive van Gliss Kur gebruikt. Wat vond jij ervan? Ik gebruikte deze een paar weekjes terug en mijn haar werd er droger van geloof ik (volgens mij omdat er een bepaalde alcohol in zit of zo?).. Mijn moeder heeft daar dan weer geen last van, want ik had de producten toen aan mijn moeder gegeven.

    Groetjess!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee lief
    deze Conditioner heb ik altijd als prepoo gebruik nooit als mijn Deep conditioner
    Had het gekocht in die tijd dat ik als een gek aan het shoppen wassen voor conditioners en dingens uitprobeerde.Als prepoo is het oke
    Dat moet je echt doen met Conditioners die tegenvallen.
    Zo zie je maar dat een ieders haar anders reageert op een product :)

    BeantwoordenVerwijderen