dinsdag 27 april 2010

Week 18:Kwikwiba alweer


Hello Kara-zeytins van me
hoe is het met jullie allemaal?
lekker aan het genieten van dit aangename weer
Heerlijk is het he?
Ik geniet in ieder geval ervan. Vooral hoe ik op dit moment geen Badhair gedoe heb, voor een paar weken althans want ik heb Kwikwiba in. Heb genoeg van het twisten en heb eigenlijk ook genoeg van me haar.Blegghhh

Zoals altijd heb ik het merk X-pression gebruik
Wat me is opgevallen he is dat er nu weinig in die pakket zit. Kan me goed heugen dat er veel "haar" in zat het lijkt nu alsof ze het nu gewoon voor de helft verkopen.
Kan aan mijn liggen hoor maar ik vond het heel weinig die lengte is wel hetzelfde gebleven
Maar ja wat veranderd niet ?


Dit keer heb ik ze maar een keer geknip want ik wilde ze iets langer hebben. Zoals altijd ben ik er tevreden mee meid dankjewel dat je toch een gaatje voor me had want ik weet hoe super druk je het heb (daarom hou ik van je toch;)
Ik weet niet hoe lang ik ze in ga houden maar het wordt zeker iets langer dan 2 weken.
Enige wat ik nu doe is Moister spray in spuiten of olie mix die in me punt fles zit en ik ben klaar ...... oohhgg heerlijk

18 weken, wow ik ben echt happy en vind het heel knap van me dat ik het zolang en zover heb kunnen rekken. Maar ik ben er nog niet want ik ga tot en met Juni dus nog iets meer dan 4 weken te gaan en met me vlechten zal de tijd vliegen.

Dat was het voor deze keer dames. Het is nu rust, geen ge-cowash en gedit of gedat voor mij alleen maar rust :)
Aan me nieuwe en vertrouwde Kara-zeytins zeg ik dankjewel, let op je zelf en geniet ze op Koninginnedag.....Ciaaaooox

5 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch een prachtige verschijning ;-)

    Groetjes,
    Miss J

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zucht.. was mijn haar maar lang.. groei t al sinds in 10 ben, t valt nog steeds op mn schouders lol

    BeantwoordenVerwijderen