woensdag 14 april 2010

Week 16:Glycerine


Ladies hoe is het met jullie allemaal
lekker aan het genieten van een waterig zonnetje(lol)
Met mij gaat het goed, ook met me haartjes, want ik ben echt aan de gang met het twisten.
Ik heb een record, 16 weken post relaxer en dankzij deze spul Glycerine gaat het heel goed. Ondanks dat ik Cowash, zo nu en dan Baggy had ik toch het het gevoel van neen me uitgroei(vooral) kunnen veel beter dan dit aanvoelen. Dus ik in me kast en mandje(mandje jaja) kijken, van wat heb ik een hele lange tijd niet gebruik want misschien is me haar een beetje immuun geworden voor alles wat ik nu gebruik en doe. Ik moet iets hebben. En ja hoor ik zag 4 flesjes Glycerine liggen in me mand. Ik was die dingens helemaal vergeten.
Glycerine is een Moister Humactant, Het heeft het vermogen om vochtigheid uit de lucht te trekken en dat in te sluiten in je haar of op je huid
Dus vandaar dat Glycerine nu in mijn Leave in/Moister mix(Motions Leave in,Soft &Precious Detangling spray en Paasha Touch Moister Lock) en in mijn Cowash zit. Moet bekennen ik ben er niet echt zuinig mee. En dat voel ik aan me haartjes. Vooral me uitgroei die zijn ongelooflijk zacht echt waar.
S'morgens inspuiten alleen op me uitgroei, douche cap erover heen voor een paar uurtjes, In de avonduren me twistjes een beetje herstellen en Sheabutter mix aan me punten doen. Mijn haar voelt top. Geloof me.....niets tot weinig haaruitval of haartjes dat afgebroken zijn. In het begin heb ik pure Glycerine alleen op me uitgroei gezet. Ermee baggy gedaan voor en paar uurtjes, uitgespoeld, 1x een Cowash gedaan. Oooh me grote kam ging net als een warme mes op roomboter.
Dames die Naturel of die op de Transition tour zijn zullen zeker baat bij hebben
Kan niet ophouden om met me uitgroei te spelen zo krullend, zacht en veel zijn ze. FreshDimez heeft een informatieve artikel over Glycerine geschreven wat je er allemaal mee kan doen. Lees hier

Dat is het weer ladies. Geen grote verandering doe nog steeds de twistjes, Cowash nu alleen maar daarna doe ik een Moister DC. Shampoo doe ik alleen wanneer het echt nodig is. Alles van mij is alleen maar Moister, Moister en Moister

Aan me nieuwe volgers zeg: Welcome en dankjewel voor het volgen..........Ciaaaooox

6 opmerkingen:

  1. I love Glycerine! Ik moet weer snel een nieuwe potje halen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt he meid
    Glycerine is echt top
    sommige dingens vergeet ik gewoon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey love,

    Zelfs ik vergeet het soms!

    Ben er weer doorheen, dus moet ook weer wat halen. Simpele dingen werken soms echt zo goed heh?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo D
    en wij zomaar stressen voor niks als een Conditioner niet pakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waarvan gebruike je glycerine in je conditioner

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Anoniem
    Bedoel je waarvoor?
    zoja om me uitgroei wat zachter te maken

    BeantwoordenVerwijderen