zaterdag 6 maart 2010

Zo zien mijn wasdagen er nu uit

7 opmerkingen:

  1. Impressive hoor! Jouw haar wordt echt verwend! :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lovin' the hair! Ziet er goed uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks Chocolate
    I'm Lovin'it 2 :)
    neen echt...ik ga ervoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In één woord geweldig, wat je doet en je haar ook.
    Je tips zoals bijvoorbeeld de sunwell tabletten, olie prepoo, biosilk noem maar op doen me haren heel goed.

    Moest echt lachen om dat filmpje met die sheabutter, dat was echt "neem en vraag niet meer" :-)

    Nogmaals thanx girl(kan het niet vaak genoeg zeggen) and keep doing what you do

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh Fab x
    Dankjewel schat
    ben blij dat jij en je haartjes baat hebben aan me tips
    echt het doet me goed ;)
    voor mij moet het echt simpel zijn en zo moet het ook voor jullie dames zijn
    met producten die gemakkelijk hier te koop/vinden zijn

    Zooo en ik dan om die Sheabutter kon het niet geloven toen ik die pakket openmaakte(LOL)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. great!!!!nice blog honey... i like it ;O)

    i follow you, i hope you follow me toooooo????

    i`m happy if you follow me toooo with bloglovin ;)

    KISS ;*)

    BeantwoordenVerwijderen