woensdag 3 maart 2010

Princess Cordless Rechargeable Straightener




Misschien is dit een oud product maar ben echt blij dat ik het ben tegen gekomen. Dit is het product van het jaar voor mij





De snoerloze oplaadbare stijltang van Princess.
Ik weet niet waar ik moet beginnen.
Ten eerste het zit in een stevige opberg doos van 22x14 cm dat afsluit door magneten en daarin zitten de straightner een opberghoesje, 4 oplaadbare AA batterijen, de oplader en gebruiksaanwijzing. Het apparaat is niet te klein en niet te groot zelf de warmte platen zijn perfect.

Princess heeft aan alles gedacht en het lekker simpel gehouden er zit een aan/uitknop, Knoppen om de temparatuur hoog/laag af te stellen. Aan beide kanten spiegeltjes, een vergrendelknop, een digitaal display en een oplaad aansluiting voor de batterijen.
Als de batterijen aan het opladen zijn kan je 't apparaat niet gebruiken. Maar zijn ze volop opgeladen kan je het minimaal 40 min.lang non stop gebruiken. De temperatuur kan je instellen van 80 tot en met 200 graden.
De straightner pas echt in elke tas. Echt handig tijdens je werkpauze, een feest, een terrasje of een festival effe snel de toilet in duiken om je haartjes te doen. Ook makkelijk om mee te nemen voor weekendje weg.
(Ik heb me haar in de vliegtuig ermee gedaan op de toilet echt geloof me ;)
Met de zomer in aantocht en dit in me tas zal me haar harder dansen.

Tip ben je de oplader vergeten?
Met je telefoon (Nokia) oplader kan je de batterijen toch nog opladen.

Gemaakt met Ionic Creamic, Nano Silver en Tourmaline Technology.
Deze heb ik gehaald bij de Blokker. Ciaaaooo

20 opmerkingen:

  1. Ik heb deze stijltang vandaag ontvangen en hij doet het niet! Er staat in de gebruiksaanwijzing dat je bij het opladen van de batterijen CC's moet zien in het scherm en dat erna FULL moet komen te staan. Bij mij komt nog steeds niks in het scherm. Wat doe ik fout?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh :(
    tot nu toe doe de mijne het heel goed
    heb je de batt.goed geplaats?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waar kun je zo 1 kopen
    en hoeveel kost die ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bij een abonnement op de Veronica daar heb ik hem hem vanmiddag bij gekregen

      Verwijderen
  4. Hee Lies
    Ik heb de mijne gehaald bij de Blokker
    het was in de aanbieding voor €29,00

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan dat zijn dat jij die stijltang te koop aanbiedt op Markplaats.nl ? want ik vond een advertentie onder Mvr. Brak waarin ze deze stijltang te koop aanbiedt met exact dezelfde foto als hier.. neém even een kijkje :

    http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/uiterlijk-haarverzorging/349109463-t-k-princess-draadloze-stijltang-voor-in-de-handtas.html?return=eJwtjNFqwzAMRf%2Bl0Lw1juMyikMY3Z%2BIxEvc2I6w5G109N8rl4Iezj2SLlht%2F73tBrK96e2BHORpHVZmtEptO7rURsgbYwBgalNQ5F2G2aWTDAORS6p4djn423ZaAfKPy%2Fc9Lz4tatIX07Urx%2FD5F0bdzDTyfjRXfTRfWAQ6gaCrufQflfsXm%2BoxCp9fFyx09yhI3zNJqGt%2B%2F0fx11Siy36SuP1KJPa3wJAWETv6Wtogl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haai
    Je hebt gelijk
    Dat ben ik helemaal niet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weet iemand of je deze stijltang geweoon wel opgeladen blijft als je het een lange tijd niet gebruikt? Stel ik laad het op, en ik neem het mee voor een weekendje weg (zonder oplader), blijft ie wel opgeladen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee Anoniem
    Ik denk het niet,had het een tijdje laten liggen(langer dan weekend)nadat het helemaal opgeladen was,Wilde het weer gebruiken daarna maar het deed het niet.Neem voor de zekerheid de oplader mee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey, weet er iemand waar ik die NU kan kopen ? Want wss zijn er geen meer in de Blokker ? :)
    Danku x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. waar kan je die kopen?
    en als er batterijen bij zitten waarom is er dan een oplader bij?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ beide anoniemen
    Ik heb het gehaald bij de grote Blokker in de Kalverstraat A'dam. De oplader is erbij zodat je de batterijen kunt opladen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zou deze stijltang ook online te koop zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @Anoniem
    Ja Ik denk het wel. Maar ik zou eingelijk niet weten waar precies. Probeer Markplaats of Ebay.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik woon dus in antwerpen en vind deze echt nergens hier :(

    BeantwoordenVerwijderen
  15. iemand een idee waar ik deze nu kan vinden? :p

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Iemand een idee waar je deze nu kan vinden?
    Realy realy need this !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo. Hoe werkt deze trektang juist? Moet deze helemaal opgeladen zijn vooraleer je hem kan gebruiken of is het zo dat als je hem vb een kwartiertje insteekt en hij laadt op dat je hem voor even kan gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij deze tang hangt het allemaal af van je batterijen.

      Verwijderen