woensdag 31 maart 2010

Week 14 :Haar Twisten

Hee Ladies :)

Hier ben ik weer met een update.
En ik moet melden het wordt nu wel een beetje grimmig tussen mij en me uitgroei. Deze week ben ik precies 14 weken post en me uitgroei doet opeens heel vervelend, Weet niet wat er is. Het ging zo goed tussen ons en opeens ....
Maar ja gisteravond heel laat zo rond 23.20 had ik ineens zin om me haren te twisten. Wist ook niet waar dat vandaan kwam. Soms heb ik van die vlagen dat ik iets opeens ga of wil doen in de nacht. Zoals laatst heb ik me hele klerenkast leeggehaald en ik heb alles zitten opvouwen en opgehangen en het was 00.30 s'nachts he en ik luisterde naar mijn Maxwel cd ......SMH (LOL)
Dus ik me stoeltje pakken, Detangling spray, Sheabutter mix, Grote kam en ik begon gelijk te twisten en ik was om 00.15 klaar

Zoals jullie kunnen zien ik heb ze medium gedaan toen ik klaar was heb ik 4 flexirods gezet,satijnen bonnet en sjaal en naar bed
Zie me uitgroei daar achter?

Ik ben heel blij met deze stijl. Zelf de Hubby zeg:S chat je haar ziet er echt leuk uit zo. Aaahhh is dat nou geen compliment?
Effe snel een pinnetje indoen of haarbandje en er een soort van slordige kapsel maken. Heel schattig
Ik zie wel hoe lang ik dit inhou maar het wordt wel iets langer dan een week. Na mijn volgende wasdag doe ik het zeker nog een keer want ik wil nog lang niet relaxen. Wil pas begin Juni doen dus ......



Om me uitgroei zo nu en dan te verhullen een headband of leuke sjaal er voor doen. Ik zal zo nu en dan met Flexirods slapen om de krullen erin te houden. Als moisturizer zal ik mijn Detangling spray elke dag lichtjes in spuiten en olie lichtjes aan me punten inwrijven.
Dat was het weer meiden...........Ciaaaooox

5 opmerkingen:

  1. Staat je heel leuk!

    Eigenlijk dus niet eens nodig om het in te laten vlechten? Deze stijl is ook veel minder belastend voor je haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks Babe:)

    Weet je... vrienden zeggen precies het zelfde tegen mij!!!!
    Ik denk dat ik vlechten nu alleen zal inzetten, wanneer ik naar het buitenland ga,Heb ik toch een zorg minder

    BeantwoordenVerwijderen