vrijdag 19 maart 2010

Remington Sleek&Curl Slim Straightner


Deze straightner heb ik pas een paar weken en ik heb het voor het eerst de afgelopen weekend gebruik en ik moet zeggen waarom heb ik het niet eerder gekocht.
Maar laat mij eerst beginnen met dat het in een mooie grote sluitbare Cadeau box komt met daarin de Straightner natuurlijk, Gebruiksaanwijzing. Een hitte bestendige etui en een DVD waarnaar ik effe snel heb gekeken.

Enkele Eigenschappen:
1. Keramische, Toermalijn en Teflon coating, verrijkt met ionen gaat statisch haar en kroezend haar tegen, Hoge gelijkmatige warmte, glijd gemakkelijk door het haar.

2. Aan /uit schakelaar met LED indicatielampje

3. Digitale temparatuurdisplay. 9 standen van 150 tot 230 graden.

4. Schakelaarvergrendeling. Dit voorkomt het per ongeluk wijzigen van de temperatuurinstellingen tijdens het gebruikt van het product.

5. Automatische veiligheidsuitschakeling. Dit product schakelt zichzelf na 60 min uit als er geen knop wordt ingedrukt of indien het aangelaten is (voor mij paar mocht het al na 10min)

6. En een plaatvergrendelingschakelaar. De platen kunnen op elkaar worden geklemd voor gemakkelijk opbergen.

Deze tang zit zo lekker in je hand en je hebt er zeker controle over omdat het ontworpen is met afgeronde hoeken. En daardoor kan je gemakkelijker en effectiever een steile of een krullend look creeren.
Ik ben er blij mee want het werd tijd dat ik een nieuwe moest halen.want zo ging ik te werk met de oude . Heb het samen gehaald met de Princess Cordless Straightner die kon ik ook niet laten liggen. Trouwens mijn Straightner gebruik ik echt zelden maar als ik dat doe staat die nooit op z'n hoogst.

Prijs:€49.99 bij Douglas.....Ciaaaooox

4 opmerkingen:

  1. Volg je blog al een tijdje, erg interessant.
    Ben al tijdje op zoek naar de S1031.
    Bij welke Douglas heb je deze gekocht ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Anoniempje
    deze heb ik gehaald bij die van Kalverstraat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste stijltangen zijn van Remington i.m.o. zeker als je het hebt over prijs kwaliteit verhouding.

    Zal er altijd eentje van dit merk blijven gebruiken. Vooral de hitteregelaar is zeer van belang voor ons haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja he D
    Remington is echt een goed merk
    veel beter dan al die dure daar buiten

    BeantwoordenVerwijderen