maandag 1 maart 2010

Biosilk Silk Therapy


Hee meiden dat is weer een tijdje geleden
hoe is het met jullie en de haartjes
hopelijk is en gaat alles goed.

Ik mag absoluut niet klagen want ik ben 10 weken post relaxer en het gaat fantastisch met ons.
deze 2 weken heb ik een paar koopjes gedaan na lange tijd en een van die producten is de Biosilk Silk Therapy

Het zegt: Doe 5 à 10 druppels in de handpalmen en verdeeld dit gelijkmatig door het haar.Indien nodig herhalen. Het resultaat is verbluffend. Silk Therapy kan zowel op nat haar als op droog haar gebruikt worden.

De Waarheid: Dit ding ruikt zo sterk naar alcohol echt.
Laat dat je niet afschrikken want dit spul is geweldig. Deze serum is zo licht. heb het zowel op droog als nat haar gebruik en elk keer voelt mijn haar geweldig . Je hebt maar een klein beetje van nodig voor zowel het uitfohnen of als je klaar bent met Tangen. Heb me haren ook ermee gewrapt. Het haar komt er elke keer fantastisch uit. Het haar lijkt zo gepolijst en voelt helemaal niet zwaar aan. Je haar blijf dagen zacht aan voelen en dagenlang blijft er een salon geur hangen, heerlijk. Ik ben er dol, geen IC Fanatasia Serums voor mij.

De Prijs: € 16.20 voor 50 ml bij Douglas


Cijfer1- 5: Ondanks de Alcohol geur in het begin geef ik het om de resultaat een 5+

Voor al mijn nieuwe volgers WELCOME en dankjewel voor het volgen .......Ciaaaooox

5 opmerkingen:

  1. Hahahaa
    Kizzy ik bedoel 10 weken post relaxer ga het meteen veranderen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt op www.silkinfusion.nl ook eens kijken. Daar kan je beoordelingen lezen van Biosilk Silk Therapy en andere haaroliën.

    BeantwoordenVerwijderen