zaterdag 6 februari 2010

Week 7: Hair Update .Moister Upgrade

Hai girls
hier een snelle update over me haartjes
Tot gister(Vrijdag) was mijn wasdag hetzelfde.
Maar volgens mij heb ik op te moment net iets teveel protien in me haartjes. Want het haar en de punten zijn aan de harde kant en ik zie afgebroken haarstrengen als ik het uitkamt.

Het is niet extreem maar het valt me op dus dat betekent dat ik moet gaan verminderen met de Protien. Ergens volgende week ben ik pas 7weken post. Uitgroei die melden zich ook een beetje aan.
Dus de baggy zal ik vaker doen.
Sealen zal ik alleen doen met verzachtende olieen zoals amandel of Olijfolie
Cowash zal ik ook vaker doen(ben ik van gaan houden joh)
Bij speciale occasions zal ik alleen mijn uitgroei uitfohnen of tangen

Dat is het zo een beetje helemaal geen grote verandering alleen een Moister upgrade voor mij
Hopelijk zijn jullie onpoint met jullie haartjes.
Enige wat we hoeven te doen is kijken (en luisteren) naar wat het wilt (of zegt:) toch???!!!

Aan me nieuwe volgers zeg ik: WELCOME EN DANKJEWEL VOOR HET VOLGEN......Ciaaaooox

2 opmerkingen:

  1. "Hopelijk zijn jullie onpoint met jullie haartjes"

    Nou, mijn haar ziet er normaal gesproken beter uit...

    Ik doe 't tegenwoordig maar zelf, want naar de kapper gaan is hier (Californie) DUUR joh! $60 per uur vragen kappers hier....ook als je alleen je haar wil wassen!

    Wassen, drogen en tangen doe ik nu maar zelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. $60 per uur
    meen je dat echt
    Per uuuuuur
    Nou dan moet ik echt niet klagen over hier

    maar practise makes perfect....toch :)
    kijk voor iem.die het thuis voor je kan doen

    BeantwoordenVerwijderen