maandag 11 januari 2010

We zijn er weer


Hai meiden
Hoe is het?
hopelijk is alles goed met jullie allemaal en is 2010 heel goed voor jullie begonnen.
De mijne is geweldig voor me begonnen, mag absoluut niet klagen.
Alleen een beetje druk en me haartjes niet echt de TLC gegeven die het nodig heeft.
maar dat haal ik allemaal de komende weken wel in.
Weet je nog dat ik dit schreef dat ik niks meer koop voor me haren
Enige product dat ik heb gekocht is de Kera Care Creme Hairdress, want ik heb mijn Wave Nouveau Finishing Lotion opgemaakt. Geen enkel olie, geen Conditioner, Shampoo niks anders want ik heb er nog veel meer. Ben er achter gekomen dat ik meer in de berging had (LOL) ERG HE . SMH
Laatste relaxed beurt was op 23 December 200 (deze foto's) na een strechts van 15 weken. De volgende wordt pas begin zomer want het strechten lukt aardig.
Ik mag absoluut niet klagen over me haren want het voel goed, breekt niet, me punten zijn tevreden met de Kera Care Hairdress.
Ik ga nu switchen met olie als ik me haren ga sealen
Bijv.was ik me haren op vrijdag seal ik met Argan olie de hele week. En de volgende week ervan seal ik met Kokos olie en dan weer met Extra Vergine Olijfolie.

Dat is het zo een beetje wat me haartjes betreft. Heeeel weinig Changes Here en zo te zien vindt me haar het prima
Aan alle nieuwe volgers Dankjewel voor het volgen xxx-.....WELCOME....Ciaaaooo

17 opmerkingen:

  1. Hai,

    Met mij gaat het goed. Met jou ook? Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar (en de haartjes natuurlijk).

    Ik heb afgelopen weekend de melasse behandeling gedaan met melasse uit suriname. Mijn ouders zijn niet zo lang terug uit Suriname. Maarre hij doet hoor...me haar voelt nu echt zo dik en vol aan heeft een mooie glans en je ziet mijn natuurlijk haarkleur(koper/donkerbruin) er goed door heen.

    Thanx voor de tips het afgelopen jaar het heeft me haar echt goed gedaan kijk al weer uit naar je nieuwe verhalen. You go girl.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Lief

    Met mij gaat het super
    Jij ook de aller beste wensen en ook voor je haartjes:)

    Ja Melasse is goed he
    ben blij dat je haren er goed op reageert
    Prima om elke week te gebruiken
    en het is niet chemisch
    Dat is altijd een goede zaak.....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwww
    Je haar ziet er mooi uit! Ben ook bezig om het te laten groeien. Maar hoevaak per jaar doe jij een relax? als je zegt om de 15 weken en het nu pas waar in juni gaat doen, kom je op 3-4 keer per jaar?
    Wil graag weten wat het beste is!

    xx
    Aisha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik rijk ben, ga ik jou inhuren als m'n persoonlijke kapster! (mark my words!) :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aisha
    ja afgelopen jaar heb maar 4 keer me haartjes gerelaxed
    Als ik veel uitgroei heb ga ik over op nepvlechten.Elk keer 2 weken inhouden.
    Ze uit halen en dan weer zetten dan ben ik weer een maandje+ vooruit.
    Zo alleen kan ik het volhouden en heeft mijn haar de nodige rust tussen de Touch Up beurten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kizzyyyyy
    Ik bid echt voor je dat je rijk wordt meid :)
    en dat ik de nodige zelfvertrouwen heb opgebouwd om aan je haartjes te zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey hallo, wat voor olie of creme gebruikte je voor deze foto? Je haar glanst zo mooi. Groetjes selina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Selina
    hier heb Kera Care hairdress en Argan Olie gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo, leuke site´s heb je zeg, ik vroeg mij af welke stijtang jij hebt ik weet dat het een remington is maar is het de S1031 of de S1051 Alvast bedankt Selina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee Selina :)
    Ik heb de S1051 en ben er zeer tevreden over

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mon dieu tu as osé couper tes cheveux....en tout cas le naturel te va à merveille.kiss kiss.
    Mélissa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dis tu n'as pas de facebook?tu sais quoi moi j'hésite à me défriser les cheveux en fait c'est tout le contraire de toi.j'ai les cheveux naturels depuis longtemps et j'ai commencé à en prendre sois que trés récemment.Bon il spoussent mais c'est dur à entretenir mine de rien et en méme temps tu vois je sais trés bien que le défrisage demande autant voir plus de rigueur dans les soins.enfin si ca te dit d'en discuter ma belle.kiss kiss.
    Mélissa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ Mélissa.
    Sorry je ne comprends pas Frans
    The only thing i can say is
    i don't have a facebook accout anymory .Sorry

    Try to write in you best english so that we can help each other oke :)
    kiss kiss

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ho my god...in my best english...that's a big problem lol.i want to relax or to straight my hair with chimicals products but i know that's is bad for the health of hair.my hair is natural and time after time my hair growth and growth ...lol i 've a big hair now.lool i hope you understand that i say.my english is very bad.sorry.sometimes i'm tired and i want to cut all my hair because is long now but short hair with my face is not possible...look likes a man lol.skype?hotmail?blackmem59@hotmail.fr
    that's my mail...maybe msn.see you soon ma dear.
    i try english with you lool it's hard but like that i'm progressing to learn with your help..lol you can try speak in french too.it will be more funny.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Is oke
    I understand you know
    You must know what you want to do with your hair.relaxed or naturel creat a regimen and stay with it and find the right products for your hair. Goodluck on your Hair Journey
    And for frans i can only say
    Merci:)

    BeantwoordenVerwijderen