zondag 13 december 2009

No More

Oooh.....
Godzijdank....
Ik ben dit niet meer.
Ik ben zo rustig geworden met haarproducten.
Ge--Lukkig want ik ben bijna een jaar op deze reis en het werd tijd dat ik me draai moest vinden.
Ben niet meer zo opgewonden en gierig of nieuwsgierig om dingens uit te willen proberen.
Ik weet nu wat, wanneer, waar en hoeveel mijn haar van iets nodig heeft.
Ik ben niet meer zo gestressed over het strechten gedoe want dat kan ik heel makkelijk doen met de hulp van nepvlechten.
Ben niet meer aan het experimenteren op wasdagen hou het lekker simpel maar doelgericht
Op dit moment koop ik niks meer, wil alles op hebben wat ik nu thuis heb zoals: Shampoo, Conditioner, Moisturizers, Leave ins en HaarSerums. Met olie heb ik wel moeite moet ik eerlijk toe geven. Wat Conditioners betreft Inecto is het voor mij en alle andere die zijn nu voor Prepoo.

Het voelt echt goed om die bodems van de ladekasten weer langzaam aan te zien...... echt

Aankomende Donderdag haal ik me vlechtjes eruit en vrijdag is de wasdag
en volgende week Woensdag ga ik naar de kapper voor me 4de en laatste relaxbeurt van het jaar.
Ik zet alles op video zodat jullie kunnen zien hoe ik te werk ga....................Ciaaaoooxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen