maandag 7 december 2009

Hair Update

Vandaag is het precies 3 maanden geleden dat ik naar de kapper ben geweest voor een relaxer en ik moet zeggen het is geen gevecht tussen me haren en ik.
Want op dit moment heb ik vlechtjes in, me uitgroei is teveel en te dik. Niet te doen
Ik heb ze ingedaan om gewoon geen ruzie te maken, zoeken of hebben met me haren. Echt niet
Ik heb ze al een week in, niet van die dunne hoor gewoon middelmatig, ik heb ze zelf ingezet. De "brand" dat ik altijd gebruik is Expression.
Heb ze een paar dagen na me laatste wasbeurt ingezet
Elke haarpluk heb ik ingevet met me Sheabutter mix dat ik zelf gemaakt heb dus wat dat betreft is mijn haar zeker niet droog. Toen ik klaar was, de vlechtjes in heet water gedaan om het nog zachter te laten aanvoelen. Als ik vlechten in heb was ik me haren niet, ik doe helemaal niks.
Vlechten is de beste, beste, beste methode om je te helpen met strechten. Ik ga ze nog 1 week inhouden want 6 of 7 dagen voor me relaxer ga ik me haren wassen en klaar maken voor me bezoek aan de kapper......Ciaaaoooxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen