vrijdag 4 december 2009

De Droogkap Corail 1500


Sinds me hubby me heeft verrast met deze droogkap (Gekocht bij Majuba) heb ik heeeeel veeeeel vooruitgangen geboekt met me haren.Weet je wat voor goeds je allemaal voor je haartjes kan doen als je maar een droogkap thuis heb
  1. Je kan een prepoo met olie doen
  2. je kan een Deepconditioner met olie/Vitamine beurt doen
  3. je hot-oil kan je ermee doen
  4. Je kan het haar stomen
  5. je haren inrollen en binnen 1 uur (ik moet 1,5 uur)ben je droog
  6. Heb je veel uitgroei zet je haar in 4 staartjes en de droogkap op laag inplaats dat je de hele dag rondloop met nat haar (niet goed in de winter vooral)
  7. Je haar stijl krijgen door de Saran wrap te doen
De eerste 3 punten kan je met een warme doek doen maar met de droogkap heb je binnen 10 minuten een beter effect want je haar schubben die gaan sneller open waardoor de producten dieper inwerken en daardoor haal je het maximale uit je Prepoo/DC /Hot-Oil

Ik doe bijna alles zelf thuis. Behalve mijn relaxer
Je kan dat zelf doen of iemand doet het voor je thuis. Persoonlijk ga ik toch naar me kapster die me nooit teleurstelt. Al 7 jaartjes doet ze het voor me, of wanneer ik gewoon geen zin heb om me haartjes thuis te wassen. Door me droogkap heb ik heel veel geld kunnen besparen...........of toch niet............................Ik moet me Nuon rekening beter gaan bekijken (LOL)........Ciaaaooo

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen