woensdag 18 november 2009

A very big shout out

To my Bloggerfriend FreshDimez
Ja meid deze is voor jouw.
Dames die het niet weten over wie ik het heb, op haar blog moet je zijn voor al je beauty's nieuws en -Tips. Deze dame schrijft met zoveel passie. Door haar blog ben ik bekend en nieuwsgierig geworden naar bepaalde producten, merken en methodes. (zoals het oil pulling;)
Deze dame was de eerste die zich had aangemeld om me blog te volgen, ik was zo blij toen ik 1 volger zag staan. Ik zei zo tegen me hubby kijk ik heb 1 volger, echt ik pinkte een traantje weg

En door jouw ben ik in contact gekomen met de meiden van MyBlackHair.nl
Ladies, Dat is een online magazine over dames die van oorsprong kroes haar hebben. Het is opgericht door 2 zussen Aish & Meg dit jaar. Daar moet je zijn je voor haar adviezen voor zowel kroes en relaxed haar en ook voor je Black beauty tips. Neem een kijkje en wordt gelijk lid want ze hebben een Membership Card waarmee je in een aantal Blackhair winkels en kapsalons korting kunt krijgen die kan oplopen tot 15 % ......welke dame wilt dat nou niet?!
Enja ik ben in hun team en vandaag is mijn eerste post gepubliceerd
So a big shout out also goes to Aisha & Meg. Dankjewel dat ik de team mag versterken en ik hoop/wens dat deze samenwerking zijn zoete vruchten afwerpt.

So thanks dames thank you, thank you, thank youuuu.........Ciaaaooo x

2 opmerkingen:

  1. Aww, wat lief! Ik sluit me hier helemaal bij aan!!! I <3 FreshDimez

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooow zo leuk ik ga er bijna van blozen...echt heel lief! En ook van jou Kizzy.

    Ik zie dit vandaag pas. Ik ben ook heel blij met jullie blogs, ik lees er altijd genoeg nieuwtjes en leer vaak ook weer wat. Keep up the good work!

    Liefs,

    D

    BeantwoordenVerwijderen