zondag 1 november 2009

Mijn Favo/snelle Haar stylen op het moment






Petje met satijnen doek eronder .












Snelle French Braid in een hand omdraai











De twistende vlecht













Moister en Sealen voordat ik naar buiten ga
Gebruik zwaardere producten
nu dat het kouder is








de snelle bun






Af en toe een leuk clipje in doen
Eenmaal thuis lichtjes uitkammen
een druppel olie bij de punten om te voorkomen dat ze droog worden
En dan gaan ze weer veilig onder de satijnen doek .

Me haartjes zijn heel lief,niet tot weinig haar verlies, voelt heerlijk aan.
Ben onpoint met vitamientjes en haar tabletten
eet gezond,drink genoeg,



Om de zoveel tijd naar de massage salon,
zo gaan ik en me haartjes de stress te lijf ......Ciaaaooo

10 opmerkingen:

  1. De 3e stijl is erg orgineel en mooi netals de rest!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks babe

    Als ik die stijl doe krijg ik vaak complimenten
    heel simpel,toch leuk uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the buns :)

    Heerlijk zo een massage en idd goed tegen stress.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk weer!

    Vind ze allemaal mooi. Dat je die French Braid zo mooi en netjes krijgt?! Moet je me toch een leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, die vlecht! Zo mooi! Ik kan dat echt niet...*shame on me*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee meiden dank jullie wel

    @D
    je mag vaker komen kijken schat
    en die french braid kon ik echt niet 1,2,3 hoor Youtube,schat youtube.

    Kizyy,
    die is zo makkelijk schat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. pff je haar is zooo mooi ziet er echt gezond uit! Ga thuis meteen ook even een treatment doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee Mel
    dankjewel
    geloof me je haar gaat je echt dankbaar zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke mooi!
    Vooral die vlecht aan de zijkant, dat doe ik ook wel eens en daar ben ik echt fan van haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee Lisa

    echt een makkie is die he
    up en go:)

    BeantwoordenVerwijderen