dinsdag 24 november 2009

Mellase deel ???



Zo gaat het op sommige wasdagen ....Ciaaaooo!!!

2 opmerkingen:

  1. Heeey,
    Ik heb deze haarblog gevonden via freshdimez die ik regelmatig bezoek.

    Ik wilde alleen even zeggen dat ik blij ben eindelijk een haar blog te hebben gevonden die ook gaat over het hebben en groeien van lang, gerelaxed haar. Ik ben namelijk van mening dat relaxed haar ook mooi lang en gezond kan groeien als natural haar. En jij bent daar het voorbeeld van. Je hebt echt prachtig haar. Ik hoop volgend jaar als ik 21 wordt ook zo'n lengte te bereiken :D

    Xx .

    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Melissa

    dankjewel en dat klopt helemaal wat je zegt
    relaxed haar kan ook lang EN gezond zijn

    so Don't be stranger en we gaan voor je laatste zin he ik hou je eraan :)

    BeantwoordenVerwijderen