zaterdag 24 oktober 2009

Winter Regimen en wat koopjes

Ooh men het is zo koud nu om me haren om de 4 dagen te wassen en al helemaal om aan Airdry te beginnen.
Vandaar dat ik weer mijn regimen ga veranderen.

  1. Deze hele winter was ik mijn haren wanneer het echt, echt nodig is
  2. Prepoo met olie mix voor elke was ( zoals altijd )
  3. DC doen bij elke was met olie mix ( zoals altijd )
  4. Protien 1x de maand (of wanneer het nodig is )
  5. Haar in rollen en onder de droogkap
  6. Heb ik veel uitgroei, haren in 4 vlechtjes doen, onder droogkap op medium
  7. Baggy nu elke dag een paar uurtjes
  8. Ga ik naar buiten warme muts aan met daaronder satijnen bonet
  9. Moister & seal 2x per dag.
  10. 1 x per dag haren uitkammen






wat ( uitver) koopjes gedaan vandaag

5 Liter extra vergine Olijfolie















3 Liter Honing met druivensuiker






Jasmijn olie ( het ruikt zo lekker ,ooh meiden het ruikt zooo lekker)
Doo grow stimulatating oil
Tarwe kiem olie
Mustard olie  ( kan je zoveel mee doen druk op deze link )





Aloe vera elk 1,5 liter
Ik kan moeilijk water drinken









Als ze leeg zijn gebruik ik ze o.a voor----->
dat was alles.......CiaaaoooX

7 opmerkingen:

  1. Aloe vera 1.5 lt woow lekker..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het verbaasd me
    dat me bloed nog niet in aloe vera drank is veranderd (LOL)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb je trouwens ook zo een mix voor de huid. Je weet toch met de komende koude dagen dat het zo lekker droog wordt(LOL)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha lekker droog

    weet je wat ik doe
    ik heb olie in de badkamer staan
    heb ik mezelf afgedroogd
    zet ik gelijk olie op me(dampe)warme lichaam
    dat is mijn "truukje" het help echt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat truucje met olie is the best!!
    En vooral wanneer ik echt lazy ben in de ochtend lol.. you've got the good stuff.
    Van dat merk wonderolie gebruik ook de flycerine..zeker een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe kwam je aan die grote pot honing? Ik moet elke week een nieuw potje kopen! Trek het niet meer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee meid
      je gaat slagen bij Turkse of Marokkaanse toko's :)

      Verwijderen