woensdag 14 oktober 2009

Schoonmaak Beurt


Dit is mijn tweede wasbeurt na mijn laatste bericht en vandaag heb ik appelazijn gebruik
want me haar deed heel raar,het voelde droog en kroesig aan, ookal had ik Wave Nouveau Lotion gezet en geseald met olie.
Of ik had de hele dag Baggy gedaan en de volgende dag was het toch weer droog.Echt vervelend.Niet Paranoid geworden.Ik wist wat ik moest doen.

Gisteravond heb ik olie in mijn haren gezet en dat is mijn eigen essentiele olie mix( volgende blog meer hierover)en dat eerst op de hoofdhuid aangebracht en daarna vanaf de punten naar boven aanbrengen haren gevlochten en vandaag uitgewassen met eerst deepclean ORS Aloevera shampoo 2x
Een kopje Appelazijn samen gemixt met water over mijn haren gegooid.Ong.3 minuten ingelaten en daarna een Moister Dc van 30 min.
Onder de droogkap met rollers en alleen mijn uitgroei uitgefohnd effe snel weer een wrap van 15 min. en klaar

Het voelt goed en morgen voelt het hopelijk nog steeds zo goed.....Ciaaaooox

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen