donderdag 29 oktober 2009

ORS Hair Mayonnaise


Treatment For Damaged Hair,Enriched with Olive oil,Egg Protien & Herbs

Het Zegt:A rich blend of botanical extracts and herbs have joined forces with whole egg protien and olive oil to restore and renew dry,damaged hair

This intesive reconstructive conditioning treatment moister and helps strenghthen damaged and over processed hair.Each strand is bathed in a rich melange of Essential oils,Organic Amino Acids and Vitamin b5 to moister and to helps strenghthen.From the first application of Hair Mayonnaise,fragile hair will be rejuvanated with moister and elasticity to aid in mending split ends and providing incredible body and shine.

Weekly Conditioning Directions:
  1. Shampoo hair with ORS Uplifting Shampoo.Rinse thoroughly and towel blot
  2. place hair mayonnaise into palm of hand,rubs hands together and gently massage into hair,comb hair to ensure even coverage of hair shaft (ik kam me natte haren niet alleen tijdens het inrollen)
  3. Cover hair with plastic caps and let process under warm dryer for 15 min.
  4. Rinse hair thoroughly with warm water and proceed with styling
Intensive Conditioning Directions :
For severely damaged hair add 1 egg to Hair Mayonnaise in a bowl and mix well.Apply Hair Mayonnaise to towel dried hair and cover head with plastic cap.Let conditioner sit on hair for 1-2 hours(do not use dryer).(ander krijg je roerei in je haren)Rinse hair thoroughly with warm water and proceed with styling

De Waarheid:Het is veruit de beste protien conditioner daarbuiten vind ik.Het is heel makkelijk en in elke Blackhair winkel te vinden.Met deze kan je niet fout gaan want het is geschikt voor elk type haar.Na elke protien DC moet je een Moister DC zeker doen ookal is deze een lichte protien(want je kan het wekelijks gebruiken) anders voelt je haren droog en hard aan als je dat niet doet.Je haren heeft naar gebruik veel meer volume.Perfect om na een relaxed beurt te gebruiken.Voor de prijs hoefde ik het niet te laten want voor 908 gr betaalde ik €11,95.
Wat de textuur betreft is het net als boter het smelt wanneer je het tussen je wijsvinger en duim wrijft.Over de geur zijn me hubby en ik er nog niet uit.Ik vind dat het naar groene zeep ruikt,Hij vindt dat het naar scheerschuim ruikt.
Naast me Mellasse is deze echt een aanrader........Ciaaaooox

Cijfer 1-5 :Van mij krijgt het een 5

4 opmerkingen:

  1. I also love ORS, al ben ik wel een beetje teleurgesteld! Gister heb ik een extra grote pot gekocht lekker voordelig! Bij toeval las ik iets op lhcf over de ingrediënten die er vroeger in zaten. Ik pakte mijn grote pot er bij en begon te lezen.... Het eerste wat ik tegen kwam was minerale olie ik schrok echt want dat wist ik niet! Ik besloot mijn oude kleine pot er bij te pakken en tot mijn verbazing zit daar geen minerale olie in!

    Ik vind dit toch wel raar waarom zouden ze in een grote pot andere ingrediënten zetten!?

    Ik denk toch maar dat ik mijn grote pot inruil voor een kleinere! Ik zit er zelfs aan te denken om compleet naar een andere merk over te stappen, heb jij een suggestie?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Anoniempje

    een hele goede homemade (lichte)Protien Conditioner is een hele simpele van Mayo en een eitje
    dan weet je tenminste dat er geen Minerale olie in zit
    Minerale olie zit in bijna elk bekende Black hair product.Voor mezelf doe ik echt niet moeilijk zolang het maar niet als eerste ingr.zit en als me haar er heel goed op reageert vind ik het prima

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja daar heb je gelijk in! Ik heb vandaag mijn pot omgeruild voor een kleine pot en gelukkig zit daar geen minerale olie in. Ik vind het een goedkoop trucje van de fabrikant;) Vroeger gebruikte ik ook minerale olie maar door alle verhalen ben ik er mee gestopt zeker op mijn hoofdhuid. Maar in de winter is vet toch wel het lekkerste voor mijn punten. Hoe denk jij trouwens over aphogee? Ben er persoonlijk een beetje bang draag mijn haar zelf naturel maar merk toch wel dat ik echt ff een goede proteïne behandeling nodig heb, mayo en een eitje zal ik dus zeker bij de volgende was beurt uit proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aphogee die ik heb nooit gebruik
    maar voor sommige schijnt het een goede te zijn en voor andere het tegenovergestelde.is net wat JOUW haar goed vindt :)

    BeantwoordenVerwijderen