dinsdag 6 oktober 2009

Naar de kapper


Zeytins vandaag had ik echt geen zin om me haartjes zelf te wassen.Dus rende ik maar naar de kapper voor een Vitaminebeurt(€37.50).En zoals altijd ben ik tevreden naar huis gekomen en weer wat geleerd.Wis je dat je na een Vitaminebeurt(Protien/Moister) je haartjes niet mag fohnen of tangen de volgende 3 of 4 dagen?want je beschadigd het haar als je directe warmte bronnen gebruikt
het heeft dan geen zin als je dat gaat doen.hmmmm dat wist ik echt niet.Dus wrap het maar en ga onder de droogkap en wrap het de volgende dagen om het stijl te houden

En de tweede is dat wanneer je Moister DC doet je olie niet samen mix maar op de deepconditioner zet M.A.W.zet je DC creme eerst op je haren en daarop zet je olie.Het zal beter inwerken en je haren nog zachter maken want je sluit de DC creme als het ware in.

Dankje wel schat voor deze tips daarom hou ik van je.
Vandaag in de salon heeft ze zoals altijd bij een Vitaminebeurt KeraCare reonstructor gebruikt.Dat is een Protien DC dat je haren stijf/hard maakt onder de droogkap.Het moet compleet droog zijn.Ik zat een uur onder de droogkap omdat ding droog te krijgen.Het is een eng gedoe want je voelt je haren hard worden,Uitgespoeld. Daarna heeft ze KeraCare humecto gezet(Moister DC) en daarop KeraCare essential oil,20 min onder de droogkap met plastic cap,uitgespoeld,
Haarrollers ingedaan.90 min.onder droogkap,haar gewrap weer onder droogkap15 min. en ik was klaar.ooeeefffff
Als ik naar de kapper ga is het echt een dagje uit voor me niet normaal
Ik heb dikke draden of een grote hoofd een van die twee.
Morgen ben ik precies een maand oud met me relaxer.De volgende is pas in December vlak voor kerst.Ik ben moe echt moe ik ga naar bed..........Ciaaaooox

2 opmerkingen:

  1. Hey meid,,

    Ten eerste echt mijn complimenten!

    Mag ik vragen welke kapper je gaat om je haren te relaxen?

    Ik ben echt op zoek naar een haarsalon die goed kan relaxen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee ollie
    Dankjewel...
    Ik ga naar Cosmé bij de Eerste van Swindenstraat
    dichtbij de Dappermarkt, Schuin tegenover de Zeeman.Wel eerst bellen voor een afspraak he

    BeantwoordenVerwijderen