vrijdag 30 oktober 2009

Inecto Pure Coconut Oil Moisture Infusing


Smoothes hair & adds shine

Het Zegt:Bevat 100% pure kokosolie voor het verzorgen en voeden van droog/beschadigd haar.

Gebruiksaanwijzing :Na het wassen inmasseren op nat.1-2 minuten laten inwerken.vervolgens goed uit spoelen met warm water.Uitsluitend volgens gebruikaanwijzing gebruiken.Vermijd contact met ogen.Bij contact met ogen direct goed uitspoelen .

De waarheid:Creme of Nature,IC Deep penetrating en KeraCare Humecto kunnen de vuilnisbak in.
Deze conditioner is de business.het heeft dezelfde textuur als de Humecto.Het smeert heel makkelijk uit.Het ruikt heel lichtjes naar kokos ice cream.Vanaf het moment dat je het in je haren zet voelt je het meteen werken.Het- maakt-je-haren-zoooo-zacht.Er staat 1-2 minuten inlaten werken maar ik heb het 20 min ingelaten ermee onder de droogkap geweest,daarna heb ik mijn olie mix gezet aan me punten,laten afkoelen en dan uitgespoeld.Het haar was nog steeds zacht en gehydrateerd.Vandaag was mijn wasdag na 6 dagen en ik had de ORS Hair Mayo gebruikt als protien.Tijdens het inrollen was ik echt verbaasd en blij hoe me haar voelde,terwijl ik bijna 2 maanden oud ben met me relaxer en veel uitgroei heb.Me fijne steelkam ging dit keer veel makkelijker door me haren
Ik kon het niet geloven dat me haren zo kon voelen,Ook toen ik droog was en me rollers uit deed.

Heb de Serum ervan ook gebruikt die is echt zo smooth.Het is helemaal niet zwaar en dik en het heeft ook een heerlijke kokos geur

Neen echt voor de prijs heb ik gewoon de beste conditioner gevonden en dat heb ik allemaal te danken aan me Hairlista vriendin Miss J.
Dankjewel voor je tip :)

Dames deze is het gewoon.Deze moet je hebben
Heb de mijne bij de V&D gekocht 3 stuks voor €9,-
Ze zijn ook verkrijgbaar bij de kruitvat,Digros ,Dirx en de Tuinen
Ik ga sowieso mijn voorraad aanvullen van de week want mijn relaxed haren is er dol op
ECHT PROBEER HET MAAR,EN HOPELIJK IS HET EEN SUCCES VOOR JE,

Cijfer 1-5 :
het krijgt een 12......................Ciaaaooox

6 opmerkingen:

  1. Ik vind kokos zo vies ruiken! Ja, ik ben Kaapverdiaanse en toch vind ik kokos niets! :-D

    Heeft't een een hele sterke geur?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt waar
    vind je het vies ruiken

    Neen het is net een vleugje
    probeer het maar en laat het weten wat je ervan vindt oke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey meid,

    Alles goed met je?
    Het is grappig om te zien dat producten met een ieder anders werken. Ik heb de inecto shampoo en conditioner gebruikt. De shampoo liet mijn haar nogal stroef aanvoelen. De conditioner heb ik toen maar met producten van ORS gemengd. Maar ik mag voor de rest niet klagen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat klopt
    elk haar reageert weer anders
    De shampoo heb ik niet gebruik en niet gekocht
    de conditioner had ik niet gemengd want wilde echt weten hoe me haren erop zou reageren
    probeer volgende keer enkel alleen die te gebruiken oke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey,

    Die imecto is echt goed ja.
    Ik gebruikte het ook eerst maar ik ben overgestapt naar Creme of Nature. Persoonlijk vind ik ook die imecto beter werken. Ik denk dat ik weer terug ga naar imecto.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Nashaira
    het is echt een van Favo.conditioner.

    BeantwoordenVerwijderen