dinsdag 15 september 2009

Sunwell,Haar,huid en Nagels


Het Zegt:Waarom Sunwell Huid, Haar & Nagels
  • voedt, beschermt en ondersteunt van binnenuit. SunWell Huid, Haar & Nagels bestaat uit Heermoes, vitamines en mineralen. Heermoes bevat silica, dat een positieve invloed heeft op de stevigheid van de celwand. SunWell Huid, Haar & Nagels voedt en beschermt de huid, houdt het haar sterk en glanzend en versterkt de nagels.
How to use: 2 tabletten per dag.verdeeld over de dag met water innemen tijdens de maaltijden.Aanbevolen dosering niet overschrijden. Een voedingssupplement is geen vervanging van een gevarieerd voeding en een gezonde leefstijl. Niet geschikt voor kinderen tot 1 jaar. Koel,droog en buiten bereik van kinderen bewaren.

De Waarheid:Dit is een van mijn favo.haar tabletten ik neem ze al een tijdje in lees hier en ik ben echt on point met ze,want ze zijn 1 van mijn "Secrets Wapen"


Ik ben eigenwijs het zeg neem 2 maar ik neem er 3.
2 met ontbijt/lunch en 1 om 8-9 uur in de avond en het doet alleen maar goeds voor mij tot nu toe
In deze pillendoos hou ik het bij

Prijs tabletten: € 5,47 Kruitvat

Prijs pillendoos:1,00  bij de euro winkel Dappermarkt
Ciaaaoooo

2 opmerkingen:

  1. Dag, Ik realiseer mij dat dit een oude post is. Maar ik vroeg me af of ik deze pillen in combinatie met Priorin kon slikken? Meer voor mijn nagels eigenlijk. Priorin slik ik meer voor mijn haar. Kan dit of word het te veel bij mekaar?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Janine

      Danke voor je vraag, Het kan wel maar ik raad het je aan om ze om en om in te nemen
      dus niet tegelijk
      veel succes met je haartjes en nagels :)

      Verwijderen