zaterdag 12 september 2009

Sorry ik ga me effe aanstellen



(Klik op foto)
Dat mag toch na een wasdag

NOU!!!Dit haar kost me meer en meer geld hoor nu dat het langer is geworden.
Ik betaal meer als ik een relaxer wil.
eerst was het €67 nu €75
thuis merk ik ook dat ik meer shampoo en conditioner nodig heb.
Mijn rollers die moet ik ook gaan vervangen want ze zijn nu te klein...UUHHHFFFF
(Ik ben erg he)





Had geen zin om onder de droogkap te zitten dus het werd een airdry en dat duurde echt de heee-le dag.Toen het wat koeltjes aanvoelde ben ik toch 20 min.onder de kap geweest op ong.50 graden het haar verdeeld in 4 delen en getangd.helemaal niet moeilijk gedaan














Wat ik allemaal gedaan heb lees je bij me volgende blog
wilde effe pronken (en klagen).....Ciaaaooox

P.S dit een van mijn haar wasdag doeken dus je zal me vaker erin zien(ik zal af wisselen want ik heb ook een groene een paarse en een bruine hihihi)

2 opmerkingen:

  1. Had eerder een reactie geplaatst, maar er ging denk ik wat mis.

    Je mag best trots zijn op je haren, je hebt er lang voor gespaard en heel veel geduld ermee. Ziet er prachtig uit! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh D
    dankjewel dat je dat zeg
    vind ik heel lief van je
    Jaaaa ik stop heel veel tijd en energie in
    zelf de hubby wordt jaloers op me haren van al het aandacht dat ik het geeft(hihi)

    BeantwoordenVerwijderen