donderdag 10 september 2009

Nog steeds goed op weg



Hier zijn we dan 3 dagen na me relaxer.En ik ben harstikke blij.Zomaar maakte ik me druk,want me kapster gaf me complimenten over hoe goed het haar eruit zag en voelde voordat ze de relaxer zette.Zo te zien heb ik wat lengtes bij gekregen.Zoals altijd de eerste dagen na een relaxer zet ik kokosolie.Ook doe ik nu de Crosswrap(later meer daarover)inplaats van de gewone.Mijn haar groeit in de V vorm maar daar wil ik vanaf






Dit is de relaxer dat mijn Kapster vaak voor mij gebruikt.De kokosolie heeft echt geholpen voordat ik naar haar toe ging,Want het haar voel nu veel sterker aan.1 of 2 gebroken haren als ik het uitkam,borstel,of er over heen gaat met me handen.
Op dit moment heb ik Niks,Noppes,Nada,Nothing om te klagen.Morgen wordt een wasdag met Protien,Moister,Haren inrollen....Heerlijk...Ciaaaooo

4 opmerkingen:

  1. Hee Kizzy
    dankjewel voor je compliment
    me haar is numero uno nu...echt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey lady, ben helemaal nieuw met de healthy hair journey. Wil er ook aan beginnen offcourse ik bewonder jou haar serieus:| ! ahah.
    Kan je me helpen hihi?
    ik wil een hele frisse start maken * lees; alles weggooien! zelfs nieuwe kammen en borstels maar wat is nou goed ? zou je me kunnen vertellen wat de basics zyn van een healthy hair journey en ik wil echt graag weten meer weten over dat baggy-ing en co-wash en wat is deep conditioning eigenlijk & hoe seal je je haar ?! ahah ik hooooooooooop dat je me kunt helpen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai HH
    Een goed basic voor mij was tenminste 1x in de week mijn haren wassen met shampoo en cond voor mij haartype (droog,beschadig enz)

    Deep cond.is wanneer je onder de droogkap zit met cond.die je voor 15-20 min in moet hebben

    Baggy is een simpele truuk om droge haren tegen te gaan,haar lotion in zetten,douchecap/muts erover heen voor een paar uurtjes per dag
    2a 3x in de week

    Co-was is wanneer je je haren alleen was met Conditioner,bijv.je sport bijna elke dag en je wilt je haren wassen gebruik je cond.inplaats van shampoo die je haren/hoofdhuid kan uit drogen want er zitten sterke spullen in zoals de stof Sodium Lauryl Sulfaat

    Het haar Sealen is wanneer je een moister lotion in je haren zet bijv S-curl no drip en daarna olie zet om het produkt in te sluiten zeg maar en zo droge punten te voorkomen
    Kijk bij de Labels hier rechts ben ik meer uitgebreider over deze punten

    BeantwoordenVerwijderen