zondag 6 september 2009

Morgen naar de kapper

Oke de laatste uurtjes gaan in.
Morgen ga ik naar de kapper en ik moet eerlijk zeggen ik ben nerveus Waarom:

1*Het is na een 14 weken strechting

2*Heb ik wel een "good job "gedaan bij het strechten

3*Hoeveel gaat me lieve kapster(slijm,slijm) knippen want ik moet punten

4*Benieuwd of het wel langer is geworden na mijn laatste bezoek.

Me laatste wasbeurt,was op Dinsdag 1 September.Ik heb alles gedaan behalve het uitfohnen van mijn nieuwgroei,Ze zijn te veel en te dik.
Elke dag Kokosolie zetten op me hoofdhuid,haren en punten.Nu ben ik aan het wrijven als ik jeuk heb.Morgen als ik daar naar toe ga een extra laagje zetten en zoveel mogelijk uit te kammen
14 weken is wel een record voor mij en langer dan dat wil ik niet......Ciaaaooo

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen